Seks gehad

  • 9 October 2018
  • 1 reactie
  • 1155 Bekeken

Badge
Heyy, ik ben momenteel 14 maar ik heb dit weekend met mn vriendin al seks gehad (met condoom ofc), hebben jullie weleens seks gehad en hebben jullie nog dingen waardoor het lekkerder wordt? Bij ik en mn vriendin ging het zo: aftrekken, vingeren, pijpen, beffen en neuken.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Voor iedereen geldt dat bepaalde handelingen fijner zijn dan andere. Je begrijpt vast wel dat ik jou moeilijk kan zeggen wat jij lekker zou vinden. Hier kom je zelf vanzelf achter wanneer je allerlei dingen hebt geprobeerd (dan kun je iig bepalen wat het best werkte of wat je het leukst vond).

Het lijkt erop dat je afgelopen weekend ontmaagd bent. Dit betekent dus dat je het ‘pas’ 1 keer gedaan hebt en ik ga er, gezien je leeftijd, vanuit dat je over het algemeen weinig ervaring hebt. Dit betekent dus ook dat je zóveel nog niet gedaan hebt. Ik kan je dus niet zeggen wat je moet doen ‘om het lekkerder’ te maken, maar hier kun je zelf voor zorgen.

Jullie kunnen af en toe (of vaak, zoals jullie zelf willen) iets nieuws proberen. Het zal je nu nog wel zoet houden, maar na een langere tijd hou je het ook spannend door nieuwe dingen te introduceren. Zo leer je elkaar en jezelf beter kennen. Wat werkt nou wel, maar ook zeker wat totaal niet. Je maakt het dan vanzelf voor jezelf en voor je partner ‘lekkerder’ doordat jullie daarop beter kunnen inspelen.

Hopelijk begrijp je een beetje wat ik probeer te zeggen.

Reageer