Vraag

seks gedrag met nichtje

  • 20 December 2020
  • 5 reacties
  • 2101 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 14 jaar en soms als ik alleen ben met mijn nichtje doet ze soms raar en gedraagt ze zich seksueel. Ik vind dit opzich leuk alleen ze is 12 en ik zou wel willen maar ergens klopt dit niet. Heeft iemand advies?

 

groetjes


5 reacties

Hey, inderdaad klopt dit niet. Zelf heb ik ook zo'n soort situatie gehad met een kapot geil buurmeisje. Maar op jouw leeftijd, haar leeftijd en het feit dat ze je nichtje is kan je het maar beter gewoon helemaal niet doen

Reputatie 2
Badge +3

Je kunt het doen maar zorg dat je niet in haar klaarkomt

 

GROETJZ

Ik denk niet dat jouw ouders of haar ouders het zouden waarderen als jij iets met haar zou doen.
Niet echt super gek, omdat je familielid is.
Schijnbaar heb je anderen nodig om de conclusie te trekken dat dat dus echt niet kan.

Badge

Heyheyy, je nichtje is best jong en ik had dit vroeger ook dat ik dingen ging ontdekken op die leeftijd en fantiseerde. Uit eindelijk gaat het gewoon weg. Ze is gewoon nieuwsgierig en uit dagend, het hoort bij de leeftijd. Ik zou het zelf niet doen, gegeven haar leeftijd en die van jou en ik denk dat ze er dan wel uit eindelijk spijt van krijgt al hoewel ik ken haar niet maar ik heb wel veel vriendinnen die vroeg zijn ontmaagd en hun hebben er heel veel spijt van en voelen zich daarna voor een aantal jaren best wel viesmet die herinnering. Als mijn vriendinnen zoiets voelen zonder dat het een familie lid was ofz dan denk ik ook dat jou nichtje je nog erger gaat voelen. Groetjes,  

Wat de andere al zeggen klopt denk wel. Je kan het beter niet doen.

Reageer