Vraag

seks en naaktfotos?

  • 1 May 2018
  • 4 reacties
  • 522 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey
ik had een vraag. aangezien ik een jongen op omegle had ontmoet waarvan ik ook zijn snap en alles kreeg. stuurde hij een paar live fotos van hem en toen vroeg hij om een nude en hij zij dat het tssn ons bleef enzo
maar kan ik hem wel vertrouwen en gwn sturen?
-en is het raar als je 14 bent en al nudes stuurt enzo?

4 reacties

ook vroeg hij of ik later sex met hem wou. hoewel hij wel best wel hott is weten jullie wat ik moet doen ??
Hi D.fire,

Ik vind dat hij wel erg snel gaat. Weet je hoe oud hij is en zijn die foto’s die hij stuurt wel echt van hem?
Wat staat er op die foto's van hem?

Seks zou ik zeker nog niets over beloven.

Met foto’s zou ik ook uitkijken, sws nooit je gezicht erop of ben je op omegle ook al met je gezicht voor de cam geweest?

Ik zou het eerst maar houden bij praten.

Doe nooit dingen waar je niet zeker van bent of je die wel wilt doen.
Misschien is het beter om een jongen te leren kennen irl en dan kun je altijd zien of je verder wilt met die jongen.

Jongens op internet willen meestal alleen snel scoren en als dat gelukt is, laten ze je weer vallen voor een ander of ze gaan chanteren met een foto die je gestuurd hebt en dan willen ze steeds meer en meer.

Kijk dus goed uit met wat je doet.

Groetjes,
M&M’s
Je vraagt letterlijk of een vreemde die je niet kent en die misschien (waarschijnlijk) ook niet de persoon op de fotos is, te vertrouwen is.....

Mijn advies: Stuur geen nudes (sws nooit doen, zelfs je vriendje kan je geen nudes sturen want als het uitgaat kan hij je "exposen")
Je kan hem, zoals je wss al uit mijn woorden hebt gehaald, niet vertrouwen
En wil je serieus op je 14e seks met een wildvreemde van het internet?
Dat is echt 1 van de domste dingen die je kan doen
"kan ik hem wel vertrouwen"
Nee.
Je kent hem niet, dus dat kun je niet zeggen.
Daarnaast is dat al veel te vaak fout gegaan...

"en is het raar als je 14 bent en al nudes stuurt enzo?"
Het is niet echt gebruikelijk en sterk af te raden.

"hoewel hij wel best wel hott is weten jullie wat ik moet doen ??"
Weigeren.
Je kent hem niet en het is niet iets waarbij het mee zal vallen als het fout gaat.

Reageer