Seks en aftrekken

  • 9 June 2020
  • 4 reacties
  • 266 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Ik ben een jongen van  17, ik heb een latere puberteid en ben wss nog niet volledig volgroeid, ook daar beneden niet.

Nu heb ik wel al enkele jaren zitten aftrekken en denk ik ook wel dat ik hierdoor een orgasme krijg, maar doordat ik nog aan het puberen ben vraag ik me af of ik al seks kan hebben met een meisje, mij penis is 10cm in omtrek en 11 lang in stijve toestand. 

(btw trekken jullie soms ook af met condoom zodat je niet moet opkuisen?)

alvast bedankt en gelieven je tips of ervaringen hier onder te schrijven thx


4 reacties

Ik heb zelf 3 condooms liggen en zit er over te twijfelen om ze te gebruiken xD 

En met de puberteit, vast wel! Je hoeft toch niet gelijk kinderen?

Ik heb zelf 3 condooms liggen en zit er over te twijfelen om ze te gebruiken xD 

En met de puberteit, vast wel! Je hoeft toch niet gelijk kinderen?

ik denk niet dat je het goed begrepen hebt haha ik bedoelde eerdeer van gaat zij er iets van merken bij die lengte en breedte of wacht ik beter tot na de puberteit en hoe weet ik dat deze gedaan is

 

Hi anoniem22055,

zoals je zelf ook wel weet kan de puberteit bij iedereen een beetje anders verlopen. De één is heel vroeg, de ander laat en alles wat er tussen zit. Misschien is je piemel nog niet zo groot als dat je zou willen, maar op zich is er niks mee. Jouw piemel is echt wel groot genoeg om seks te hebben.

Als jij een leuk meisje kent die met jou wil seksen dan kun je dat gewoon doen, als je dat allebei wilt. Zij gaat echt wel merken als jouw piemel in haar vagina zit en heen en weer gaat. Maar hoe dat precies gaat met meisjes weet ik niet, want ik heb het nog nooit met een meisje gedaan en eigenlijk ben ik het ook niet van plan, want ik val op jongens.

Ik weet niet of je de site van sense.info kent, maar daar kun je veel betrouwbare info vinden, ook over 'de eerste keer”:

https://sense.info/nl/seks/de-eerste-keer

je kunt daar 'doorklikken' maar als je verder naar beneden scrollt zie je ook allerlei vragen en antwoorden. Nou ja, daar kom je vanzelf wel achter. Ik hoef niet uit te leggen hoe een website werkt denk ik haha

Daar is nog veel meer te vinden over andere onderwerpen die voor onze leeftijd wel leuk zijn om te lezen en te weten. Kijk gewoon eens rond, als je wilt.

 

(btw trekken jullie soms ook af met condoom zodat je niet moet opkuisen?)

ik heb wel eens een condoom omgedaan bij het aftrekken, maar niet omdat ik mijn sperma dan niet hoef op te ruimen, maar meer omdat ik nieuwsgierig was hoe het voelde en gewoon hoe je een condoom om moet doen. Ik vind het eigenlijk veel geiler om mijn sperma er uit zien te spuiten op mijn buik en dat heb je niet als je een condoom om je piemel hebt, maar soms is het ook wel handig als je 'minder opruimwerk’ hebt. Ach ja, je moet gewoon van alles ontdekken en gewoon uitproberen. Daar is de puberteit ook wel een beetje voor, toch?

 

Succes en alvast veel plezier. Oh ja die condoom is ook wel handig om een meisje niet zwanger te maken en te SOA's voorkomen, maar ja, dat wist je al natuurlijk.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +1

Hey! Ik ben zelf een meisje, en ik vind niet dat je hier onzeker over moet zijn.  (Bij mij)  maakt de lengte me niet uit.  Groetjes. 

Reageer