Skip to main content
Beantwoord

Seks en 12 jaar

• 15 november 2018
  • 4 reacties
  • 2617 Bekeken

Hoi, ik ben 12 jaar en heb heel erg veel zin in seks maar weet nii met wie dat maakt mij ook niet heel veel uit heeft iemand misschien tips??
Of

Beste antwoord door Anonymous

hey,

dat je 12 jaar bent en seks wilt is te begrijpen, dat willen veel mensen van je leeftijd.

de beste tip die ik je kan geven is toch echt om te wachten op een vriendin/iemand die het met je wil doen.
en het pas doen als je er beide klaar voor bent, en doe het daarnaast veilig 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 15 november 2018
hey,

dat je 12 jaar bent en seks wilt is te begrijpen, dat willen veel mensen van je leeftijd.

de beste tip die ik je kan geven is toch echt om te wachten op een vriendin/iemand die het met je wil doen.
en het pas doen als je er beide klaar voor bent, en doe het daarnaast veilig 🙂

• 0 reacties
  • 21 november 2018
je kan een vagina kopen die je overal kan meenemen want meiden doen ook een piemel kopen (een dildo) dat is voor meiden/vrouwen en een vagina is voor een jongen.

J_anoniem
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 26 december 2024
Anonymous schreef:

je kan een vagina kopen die je overal kan meenemen want meiden doen ook een piemel kopen (een dildo) dat is voor meiden/vrouwen en een vagina is voor een jongen.

Zal je dat overal mee naar toe willen nemen en wat als de ouders er achterkomen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 224 reacties
  • 27 december 2024

@J_anoniem dit topic is 6 jaar oud die gast is intussen 18

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen