Vraag

seks eerste keer

  • 11 May 2021
  • 9 reacties
  • 938 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey ik ben 15 en ik was gister bij een jongen we waren allebij zo geil daarom ook de vraag hoe trek ik beter iemand af maar we willen seks en morgen gaan we dat misschien doen maar ik weet niet hoe het moet heeft iemand tips ik ben zo geil


9 reacties

Hoi! Ben je een jongen of een meisje? Dat maakt nog wel verschil...

Badge

Een meisje lijkt me? Anders kun je geen seks hebben lol

Twee jongens kunnen ook seks hebben, lijkt me hahaha. Of lees ik verkeerd?

Hoi! Ben je een jongen of een meisje? Dat maakt nog wel verschil...

Volgens haar profiel is Annonymous324 een meisje.

Een meisje lijkt me? Anders kun je geen seks hebben lol

Twee jongens kunnen ook seks hebben, lijkt me hahaha. Of lees ik verkeerd?

CAE heeft gelijk, ieder geslacht kan met elk geslacht seks hebben. Uiteraard verschilt de vorm over het algemeen wel een beetje maar het is zeker mogelijk.

Hoi! Ben je een jongen of een meisje? Dat maakt nog wel verschil...

Volgens haar profiel is Annonymous324 een meisje.

Een meisje lijkt me? Anders kun je geen seks hebben lol

Twee jongens kunnen ook seks hebben, lijkt me hahaha. Of lees ik verkeerd?

CAE heeft gelijk, ieder geslacht kan met elk geslacht seks hebben. Uiteraard verschilt de vorm over het algemeen wel een beetje maar het is zeker mogelijk.

Oh haha, ik had niet naar het profiel gekeken. was wel handig geweest.

@annonymous324  wat voor een tips wil je?

Reputatie 1
Badge +1

Gewoon jezelf blijven. En maak het niet te ongemakkelijk met enge stiltes. Verzin al wat gespreksonderwerpen voor het geval dat. En probeer een kant op te gaan met dat gesprek is handig:) Succes morgen

Reputatie 6
Badge +7

tips: Zoek eens op internet!  Doe het langzaam. Gebruik (wat)  olie. Zeg tegen hem dat hij moet zeggen wat je doet en dat jij de eerste 10 dingen die hij zegt precies en meteen moet doen (spelletje).

Hey @jongen999 ,@eenanoniemejongen1@Ehm-ikke ,@Fleurtjex ,@CAE en @Jemama123456 .

Bedankt allemaal voor jullie tips ik heb er wat aan gehad in de pauze heeft hij mij op de wc gebeft we hadden daarna uitval en zijn naar zijn huis gegaan zijn ouder waren niet thuis. we hebben toen sex gehad en het ging zo goed uiteraard veilig mede door jullie tips nogmaals Bedankt

 

 

Groetjes  annonymous324

Reageer