Skip to main content
Hoi ik ben een meisje van 14,

Ik heb vannacht seks gehad met mijn vriendje (veilig).

Maar ik ben bang dat ik zwanger word we hebben het 4 x (veilig ) gedaan.

Zou dat kunnen?
Ja dat is mogelijk kans is alleen heel klein aangezien jij zegt dat het velig was, het beste wat je kan doen is een test kopen denk ik
Ja dat is mogelijk kans is alleen heel klein aangezien jij zegt dat het velig was, het beste wat je kan doen is een test kopen denk ik hoe is dat mogelijk als ik het veilig gedaan heb..
Nouja, condooms kunnen scheuren, maar zolang er weinig wrijving is en je de juiste maat gebruikt hoef je daar niet bang voor te zijn.

Als je de pil gebruikt lijkt het mij uitgesloten, maar een combinatie van die twee is nog beter.
Ik gok zomaar dat je het met een condoom heb gedaan, er is een hele kleine kans dat het condoom is gescheurd maar deze kans is eigenlijk heel erg klein, ik verwacht alleen dat dit niet gebeurd is maar vraag me eigenlijk wel af hoezo je denkt dat er een kans is dat je zwanger ben?
Ik gok zomaar dat je het met een condoom heb gedaan, er is een hele kleine kans dat het condoom is gescheurd maar deze kans is eigenlijk heel erg klein, ik verwacht alleen dat dit niet gebeurd is maar vraag me eigenlijk wel af hoezo je denkt dat er een kans is dat je zwanger ben? ja dat weet ik niet . Ik voel me al heel de dag ziek erover.
Ik gok zomaar dat je het met een condoom heb gedaan, er is een hele kleine kans dat het condoom is gescheurd maar deze kans is eigenlijk heel erg klein, ik verwacht alleen dat dit niet gebeurd is maar vraag me eigenlijk wel af hoezo je denkt dat er een kans is dat je zwanger ben? zou je ook hiv kunnen krijgen als je veilig gedaan heb .
Nou het enige advies dat ik voor je weet is een zwangerschapstest kopen
Nou het enige advies dat ik voor je weet is een zwangerschapstest kopen me ouders weten het niet en zou het ook echt niet durven te vertellen .
Je zou het zelf kunnen kopen/online bestellen daarnaast heb je misschien een beste vriendin dje je vertrouwd die het kan kopen, of je vriend
Nouja, het is nu een beetje te vroeg voor een zwangerschapstest, als je het de afgelopen nacht hebt gedaan.

Als je je daardoor ziek voelt, dan hoeft dat niet te beteken dat je zwanger bent, want dat zou je nog niet merken.



Het lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk dat je HIV op zou lopen, omdat je waarschijnlijk weinig partners hebt gehad, in een land woont met een laag aantal HIV slachtoffers en je gebruikte een condoom als ik het goed begrijp.
Als je gewoon een condoom hebt gebruikt is er geen reden om te denken dat je zwanger bent.

Reageer