Vraag

seks

  • 29 September 2021
  • 13 reacties
  • 540 Bekeken

Badge

Hoe heb je seks met een jongen? Dus wat moet ik doen en hoe.


13 reacties

Badge

Wacht totdat de jongen alleen is, ga dan naar hem heen en vraag hem gewoon in 1keer of hij het wilt

 

Badge

Ik heb dus een jongen die ik leuk vind ma weet niet hoe ik m het bed in krijg want hij is hetero en idk wat hij wil heeft iemand tips voor me.

Badge

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ma wat als hij hetero is??

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Niks6969,

Seks heb je niet zomaar. Doe eerst even rustig aan. Je zal eerst een relatie moeten opbouwen. En dat gebeurt helaas niet van de ene dag op de andere. Dus verkering vragen kun je beter mee beginnen. En als hij hetero is of je afwijst tja dan is dat zo. Helaas word je nou eenmaal soms afgewezen.

Succes

Groetjes NV

Badge

Ik heb dus zaterdag afgesproken met jongen en hij is bi kwam ik achter dus hoe kan ik hem verleiden

Reputatie 7
Badge +4

Zoals ik al zei het gaat niet zomaar. Vraag nou maar eerst verkering daarna zie je wel. Niet meteen. Je loopt iets te hard van stapel. 

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Ma hij wou ook seks volgens mij en idk wat ik moet doen word me eerste keer.

Badge

Hey, ik denk dat dit onderwerp op sense je hierbij kan helpen.

Badge

Hey, als hij hetero is gaat dat hoogstwaarschijnlijk niet lukken. De meeste hetero jongens willen niet met een andere jongen seks hebben. Het lijkt mij beter om iemand te zoeken die ook homoseksueel is en daarmee een relatie aan te gaan. Seks is overigens niet iets wat je zomaar kan vragen en om gwn random te doen.

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Die jongen die komt is bi en wil seks

Reputatie 7
Badge +5

“Relatie” opbouwen en/of geluk hebben

Badge

Ja zoiets ja. Hoe oud ben je als ik vragen mag

 

Badge

Ja zoiets ja. Hoe oud ben je als ik vragen mag

 

14

Reageer