Vraag

seks

  • 15 June 2021
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

Badge

hey ik ben een jongen van 14 jaar en ik woon in de randstad. ik zoek een seksmaatje dat een meisje moet zijn. leeftijd maakt niets uit. 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit: regel 6 plaats geen persoonsgegevens


Dit topic is gesloten

3 reacties

Heyy.
 

Het is verboden om contactgegevens te verwisselen op het forum volgens de forumregels..

 

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan. 

 

Je kan alle forumregels hieronder terug lezen..

 

Groetjes van mij.

je mag hier geen contact zoeken

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Zoals de andere gebruikers hierboven al opmerken, is het op dit forum niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen.

Zie forumregel 7:

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

 

Om deze reden wordt dit topic gesloten.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)