Skip to main content

Hallo ik ben een jongen van 16 jaar 1,93 en zoek iemand waarmee ik seks kan hebben, ik weet namelijk niet hoe ik iemand moet vinden of wie wilt, ik wil ook geen relatie ja misschien als ik haar zie zitten, maar ik wil gwn een x seks, kan iemand mij helpen

gr ajongen

Lastig lastig lastig, je mag hier geen gegevens delen…

Ga je hier helaas niet vinden 😞 zoek een rela

Je kan ook op wink gaan zodat je een meid kan vinden die dat ook wil

Je kan ook op wink gaan zodat je een meid kan vinden die dat ook wil

Wat is wink

Je kan een benefit with friend doen maar dan moet je dat persoon wel echt vertrouwen. En let op dat het ook je vriendschap kan verloten en dat je meschien toch op dat persoon verliefd raakt of zij op jouw

Wat is wink

Wink is een soort tinder voor jongeren. Datingsites/-apps zijn namelijk 18+. Let wel altijd op bij platformen zoals Wink en Yubo, want er wordt regelmatig misbruik van gemaakt door pedofielen of je wordt ge-catfished. Dat is dan ook de reden dat ik zou proberen in je eigen omgeving te vinden.

Je kan een benefit with friend doen maar dan moet je dat persoon wel echt vertrouwen. En let op dat het ook je vriendschap kan verloten en dat je meschien toch op dat persoon verliefd raakt of zij op jouw

Friends with Benefits (FwB) is een optie maar heeft inderdaad wel risico’s. Weeg de voor- en nadelen goed af voordat je een stap zet. Probeer zelf een beetje aan te voelen of een vriend(in) hierin geïnteresseerd is/zou zijn.

Mocht dit niet het geval zijn dan is het uiteraard handiger iemand anders te zoeken, want anders kost het je je vriendschap. Wij kennen jou vrienden niet dus dat is iets wat je zelf een beetje moet bepalen.

Reageer