Vraag

seks

  • 13 August 2020
  • 2 reacties
  • 277 Bekeken

Badge

Heee ik wil weten of me piemel een goede maat heeft voor 12jaar het is 3CM slap en 7STIJF.. En ja ik wil graag seks het lijkt me fijn en lekker! Maar weet niet met wie( heb geen vriendin) en aftrekken ja is dat een goede leefttijd voor mij en om seks te hebben goede leeftijd??? Laat please tips achter!!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Slap is idd best klein en stijf is toch goed? maar het hele klokkenspel gaat snel groeien. 
voor sex moet je best veel geluk hebben bij vrienden enzo. Ik weet niet of je al sperma hebt maar dan kun je een meisje zwanger maken kijk daarmee uit. En aftrekken, ja tuurlijk er zijn jongens bij die op hun 9de zijn begonnen…. waar wacht je dus nog op, broek en onderbroek naar beneden en hoppa rek en strek oefeningen doen

Hey,

Je piemel groeit nog wel denk ik. In principe is er geen 'goede' leeftijd voor seks, dus als jij er op je 12e al klaar voor bent moet je dat doen. Houd wel in gedachten dat veel mensen van jouw leeftijd hier nog helemaal niet op zitten te wachten en dat het dus nog wel even kan duren

Reageer