Vraag

Seks

  • 7 August 2020
  • 5 reacties
  • 229 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben Nick en ik ben 13 jaar. 

Ik heb een vraag: Hoe weet ik of degene waarmee ik verkering heb sex wil? Ik ben daar namelijk aan toe, maar ik weet niet of dat wederzijds is.

En nog een vraag: Hoe begin je sex? Vraag je dat? Of....? En met welke soort sex begin je dan? Of ....?


5 reacties

Heyy,

 

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik zou gewoon eens met je vriendin erover hebben. Hebben jullie al wel eens gezoend? Misschien zou je daar mee kunnen beginnen en dan kijken wat zij doet!

Succes!

Het beste kan je hier gewoon open over praten. Je hebt een relatie met diegene dus ik neem aan dat jullie goed met elkaar (over gevoelens) kunnen praten. Dit is namelijk erg belangrijk in een relatie.

Geef aan dat jij er op zich klaar voor bent en vraag hoe zij erin staat. Maar push haar niet. Leg er geen druk op zodat zij misschien het gevoel krijgt dat het van haar verwacht wordt. Verwacht ook niet meteen antwoord van haar maar zeg bijvoorbeeld dat ze er gerust even over mag nadenken. Als zij er dan niet zelf op terug komt, kan jij bijvoorbeeld na een weekje vragen of ze er al een antwoord op heeft.

Geef ook duidelijk aan dat het prima is als ze er nog niet klaar voor is. Dat geeft haar een prettig gevoel en geeft aan dat jij de keuze van haar 100% accepteert. Dit zal de band tussen jullie alleen maar beter maken.

 

Conclusie; Erover praten is stap 1 en is echt heel belangrijk.

Succes ermee.

 

Groetjess,

Reputatie 1
Badge +1

Maar als je besproken hebt dat je allebei er aan toe bent, wat doe je dan? Moet je op het moment vragen of ze sex wil of moet je op het juiste moment gewoon gaan of...?

Altijd vragen. Stel je voor dat je afspreekt seks te hebben, en je bent beiden naakt en helemaal klaar om te gaan enzo... Als een van de twee niet meer wilt, dan is het verkrachting. Seks tegen de wil. Altijd blijven communiceren, zeker op die jonge leeftijd. 

Heyy

 

praat er over je hebt met die genen dus het is nii persoonlijk wees niet bang oke praat er over en als zij of hij wil dan ga je het ook hebben over wat voor sex anaal of normaal noem maar op maar ga niet zomaar iets beginnen want daar kan je spijt van krijgen

Reageer