Vraag

Seks

  • 17 April 2020
  • 6 reacties
  • 465 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii, 

Ik ben van plan om met een goeie vriend seks te hebben. We willen het allebei, alleen is het voor mij de eerste keer en voor hem niet. We willen een hotelkamer boeken om het daar eigenlijk de hele dag in allerlei variaties te doen. Maar dit wordt mijn allereerste keer en kun je met je allereerste keer wel de hele dag seks hebben? Want de eerste keer kan meer pijn doen, omdat het nog heel nieuw en spannend is. Ik vind het ook heel spannend, dus ik ben wel bang dat het pijn gaat doen. Maar ik wil ook niet dat we een kamer boeken en dat ik het niet vaker kan doen dan 1 keer.

Denken jullie dat dit kan? En hoe moet ik het dan aanpakken?

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, xxx


6 reacties

Hoi

Ben je een jongen of meisje?

 

Hoi xxtipsxx, 

Ik ben een meisje

Hoi

Ik heb ook seks gehad met een goede vriendin voor ons bijde was het de eerste keer. We waren de hele dag met zn twee en we hadde op een gegeven moment vanaf 12 tot een uur of 4 seks met zo nu en dan een pauze. Maar omdat we zo vaak enz seks hadden in korte tijd en ook nog voor de eerste keer had ze 1 week later nog pijn. De huisarts zei dat het kwam doordat het lichaam nog niet was gewend aan seks.

Dus als ik jou was zou ik het nog niet gelijk de hele dag doen maar gewoon 1 of 2 keer zodat je lichaam er aan kan wennen

 

Groetjes borrelnootje en veel plezier

Hoi Marx

Allereerst wil ik zeggen, pas op, pas op dat hij je niet alleen gebruikt voor zijn eigen plezieren. Dit zou zonde zijn als het je eerste keer is.

Persoonlijk zou ik het niet doen. Zoals andere ook zeggen, seks is iets nieuws voor je lichaam en het zal hier dan ook aan moeten wennen.

Wat je wel zou kunnen doen als je het echt heel graag wilt doen in een hotelkamer, boek geen hele dag, maar bijvoorbeeld een avond en een nacht. Dan zou je s’avonds seks kunnen hebben, film oid erna kijken en daarna slapen met hem. Ben je ook niet gelijk ‘verplicht’ het de hele dag te doen. En als het dan s’avonds voelt alsof je nog wel een keertje of meerdere keren kan, kan je altijd nog (een deel van) s’nachts doorgaan.

Pas hier wel mee op, want ook al voelt het misschien alsof je nog wel een keertje kan, kan je er later last van krijgen.

 

Jort

Hoi Borrelnootje en  jort_,

Denken jullie dat het zal helpen als je eerste wat experimenteert met bijvoorbeeld een dildo? Zal dat dan de pijn voor de eerste keer wat meer wegnemen? 

Ik weet het niet, mijn vriendin wordt verkracht door haar vader. De eerste keer dat wij samen seks hadden deed alsnog zeer bij haar. Dit zou natuurlijk kunnen komen, omdat ze gespannen was voor de eerste keer  normale seks en geen verkrachting.  
Als jij op dat moment ook gespannen bent denk ik dat  een dildo/vibrator van te voren niet echt nut heeft, aangezien je spieren dan nog steeds aanspannen. 
Het zou misschien wel kunnen helpen  om  je een beetje te laten wennen aan het gevoel. Misschien dat je dan ook niet zo gespannen bent en het bijna tot helemaal geen pijn doet.

Reageer