seks

  • 18 October 2019
  • 12 reacties
  • 425 Bekeken

Badge

Hoi,

ik ben een jongen van 14, en wil graag seks hebben met een meisje maar ik kan geen meiden vinden die seks met me willen hebben…

weet iemand misschien iets??


Dit topic is gesloten

12 reacties

Hoi!

Het is normaal dat je rond deze leeftijd zin krijgt in seks. Je kunt dit echter niet forceren. Je zult moeten wachten tot je een relatie hebt en dan verder kijken. 

Groetjes!

Badge

@nogsteedsanoniem 

ik heb wel veel relaties gehad maar ik heb zo’n gevoel dat meiden pas veel later zin in seks krijgen…

dus dat heeft volgensmij geen zin🤷🏻‍♂️

Hoi!

Het is heel normaal dat je zin hebt in seks, omdat je waarschijnlijk midden in de puberteit zit.

Het is natuurlijk jouw keuze wanneer je seks wilt, maar naar mijn mening kun je beter nog minimaal een jaartje wachten. Het lijkt mij sowieso pas verstandig om seks te hebben als je een vriendin hebt, zeker op zo'n jonge leeftijd. (En ga het zeker niet opdringen, het meisje moet het 100% zeker ook willen).

Misschien kun je in je behoeften voorzien door jezelf eerst meer te ontdekken, door te masturberen.

Xx

@nogsteedsanoniem

ik heb wel veel relaties gehad maar ik heb zo’n gevoel dat meiden pas veel later zin in seks krijgen…

dus dat heeft volgensmij geen zin🤷🏻‍♂️

Zoals @Trots stuudje ook beschreef, je kunt zoals ik ook zei alleen wachten, het moet van twee kanten komen. Anders gaat het natuurlijk niet.

Badge

Ja ik heb ook zin in seks ben een meisje van 13 jaar x

Badge

@Anonieme.xz 

jammer dat je hier geen gegevens mag uitwisselen😒

Badge

@Trots stuudje 

ik trek al 2/3 jaar af, sinds mijn 11/12e dat is al best vroeg volgensmij het is ook een fijn gevoel maar naar een tijdje wil je gwn echte seks hebben...

Ik weet hoe het voelt want ik ben een transseksueel meisje en krijg vrouwelijke hormonen. Ik ben 15 dus vol in de groei en maak dubbel hormonen aan omdat ik een jongen ben van geboorte en door operaties een meisje wordt maar borsten krijg ik door de vrouwelijke hormonen. Door al die hormonen slaat mijn lichaam op hol en is het 24/7 seks seks seks. Heb een meisje maar dat is geen sekspop want omdat ik zin heb zij nog niet dus weet ookal heb je iemand die moet ook willen 

Badge

@Taylor 

ja dat is waar, 

maar ik bedoelde meer van je kan ook gwn afspreken met meisje alleen die zijn er niet, daarom...

Er zijn er die springen maar helaas ook die heel wat tijd nodig hebben maar we worden ouder en en die velangen naar seks groeit dus vroeg of laat vind je wel een leuke meid die het net zo veel als jou verlangt en meestal 15-16 de leeftijd dat de meiden seksueel sterk staan maar respecteer hen wel want het is en blijft een meisje en ze heeft ook gevoel 

Badge

@Taylor 

ja klopt

Ik heb exact hetzelfde hoor.