Vraag

seks

  • 23 August 2019
  • 2 reacties
  • 309 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik heb een raare vraag voor jullie .ik heb nog nooit seks gehad maar ik zou het graag willen. Ik wil weten hoe het voelt om gepijpt te worden .Ik ken niemand di dat wilt doen maar weten jullie wie dat zou willen doen .Maar wel een meisje maar maak niet uit hoe oud of weten jullie hoe ik iemand zo kan vinden ? Laat mij a.u.b iets weten

2 reacties

Hey hier,

Ik snap dat dit allemaal spannend is, maar waar komt die haast vandaan? Pijpen en dergelijke gebeuren wanneer je er klaar voor bent en je iemand tegen komt die dit graag allemaal met jou doet.

Ik praat met veel vriendinnen en de meeste houden toch niet van pijpen. Zelf heb ik er bij mijn vriend geen moeite mee, alleen vind ik hygiene heel belangrijk.

Tip:
  • Goeie hygiene
  • Sperma wordt zoeter door ananas te eten (is bewezen!)
  • Jaag een meisje nooit op en laat haar op haar gemak voelen, het moet geen verplichting zijn dan een meisje jou pijpt
  • Als een meisje jou pijpt, duw haar hoofd niet steeds zodat ze dieper pijpt, hierdoor kan ze het gevoel hebben dat ze moet kotsen of gaat stikken
  • Wanneer je het gevoel hebt dat ze haar tanden gebruikt, geef het dan netjes aan zo dat ze zich niet slecht voelt
Als je ooit iets meer wilt weten, dan zeg het maar!
Ik wil gewoon eens seks hebben maar ik ken niemand di dat wil doen .Help me a.u.b

Reageer