Vraag

seks

  • 8 April 2019
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

Badge
ik wil heel graag een keer seks. Maar ik weet niet hoe ik iemand moet vinden. En als je iemand vindt hoe vraag je dat dan? Kan iemand me helpen?

3 reacties

Hoi

Veel jongeren ervaren een verlangen naar seks. Da's heel normaal. Je kan dit verlangen bevredigen, of geduld oefenen. Seks is het fijnst met een partner waar je je goed bij voelt. Soms laat die partner op zich wachten, of moet je initiatief durven nemen om iemand beter te leren kennen.

Je kan seks hebben met iemand waar je gevoelens voor hebt, of een friend with benefits zoeken. Zo'n friend with benefits kan fijn zijn, zolang er voldoende gecommuniceerd wordt. Het is belangrijk dat beide partners weten wat jullie voor elkaar betekenen, zodat teleurstelling of gekwetste gevoelens vermeden kunnen worden. Heb je iemand in gedachten waarmee je intiemer zou willen worden?

Groetjes
Kenshin
Badge
Nee ik had niemand in gedachten om mee, intiemer te worden maar hoe vind je zo iemand?
Ps dankje voor heg reageren
Je zou in je vriendenkring kunnen rondkijken of er iemand is waar je je vertrouwd bij voelt. Misschien is die persoon wel bereid tot experimenteren.

Door sommige mensen worden datingsites aangeraden, maar die raad ik je ten strengste af. Online kan iemand zich heel anders voordoen dan die werkelijk is, wat tot nare verrassingen kan leiden.

Je zou geduld kunnen oefenen tot je een speciaal iemand ontmoet. Zo iemand kan je ontmoeten op school, in een hobbyclub, bij de jeugdbeweging, etc.

Gr. Kenshin

Reageer