Vraag

Seks

  • 24 February 2019
  • 3 reacties
  • 1529 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
ik had een vraag ik ben 15 jaar maar een vriendin van wij is 9 jaar oud we zijn al veel lang bevriend maar nu vraagt
ze dus of ik met haar een keer wil neuken
ik zou dat niet erg vinden want ze is best lekker en heeft nu al een goede kont
pen goede borsten
maar kan ik dat zomaar doen of is het leeftijds verschil te groot

3 reacties

9 jaar is, vindt ik nog wel heel erg jong om het te doen.
best apart vindt ik dat je 17 dagen geleden een verhaal plaatste dat je seks wou met je nichtje en dat dat ook was gelukt. je hebt dit toen onveilig gedaan omdat je geen condooms had. ook vond je dat voor herhaling vatbaar. ik vind het dan best apart dat jouw 6 jaar jongere vriendin waar je al heel lang bevriend mee bent (voor mij is heel lang minimaal 3 jaar, dat zou betekenen dat je vrienden met haar werd toen zij 6 was en jij 12???) jou vraagt om ''te neuken''. Nog aparter vind ik dat je daar nog over na moet denken. het kan natuurlijk zijn dat ik niet goed heb opgelet bij bio maar gezien het feit dat jij 15 bent dus nog naar school toe moet en waarschijnlijk nog steeds biologie hebt jij als het goed is weet, dat als je 17 dagen geleden nog onveilig seks hebt gehad met een ander meisje waarvan je waarschijnlijk niet weer of zij de afgelopen tijd nog seks met weer andere jongens heeft gehad, en je nu weer de mogelijkheid hebt om seks te hebben de kans best groot is op soa's. het kan natuurlijk zijn dat ik niet goed heb opgelet. als dat zo is mag je het me gerust laten weten.
met vriendelijke groet,
iemand die heel erg veel van sandwiches houdt
"maar kan ik dat zomaar doen of is het leeftijds verschil te groot"
Dat kun je absoluut niet doen.
Dat is illegaal. Je mag het onder de 18 doen met elkaar als je beide in 1 van de 2 zelfde groep valt:

12 t/m 15 jaar
16 t/m 17 jaar

Meestal is het van 15 t/m 17 jaar ook wel geaccepteerd. Maar als de ouders erachter komen en het verschil niet oké vinden, kunnen ze aangifte doen.

Reageer