Vraag

Seks...

  • 20 December 2018
  • 5 reacties
  • 629 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy ik ben een meisje van 13 en ik mastrubeer elke dag. En ik heb nu een maand een vriendje en ik wil seks met hem alleen ik denk dat het te vroeg is en ik weet ook niet of hij het wil... Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?? 😘❤

5 reacties

hi,

dat jij dit wilt is natuurlijk je eigen beslissing ook al vind ik zelf 1 maand een relatie hebben wel vroeg.

over het algemeen zegt een jongen sneller ja tegen seks dan een meisje dus dat "voordeel" heb je al.
het ligt er ook wel aan hoe jullie nu zijn, zoenen jullie alleen nog? dan is seks misschien een stap te ver en moet je wat dichterbij beginnen, elkaar aanraken enz.
als je dat al vaker heb gedaan dan kan je ook wel makkelijker merken of hij het wil
hey, bedankt voor de reactie!! Ik snap dat je het vroeg vind, ik zoen inderdaad regelmatig met hem en ik merk dat hij het steeds minder spannend vind, want de eerste keer dat we zoenden was zeker voor hem erg spannend. 😜 Alleen nu de vakantie begint zien we elkaar amper 😥 ,

Bedankt voor je reactie! Groetjes Mij
Badge
Jongens willen in de puberteit meestal wel seks...
Badge
Ik denk dat het nog wel erg vroeg is, maar als jij en je vriend er klaar voor zijn... 😉😘

Groetjes Random meisje 🌺

Reageer