Vraag

Seks

  • 3 January 2018
  • 7 reacties
  • 498 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik beneem jongen 14 jaar oud. Ik heb een probleempje. Ik heb al eenhalf jaar heel veel zin in seks en maak ook naaktfotos ik ben er gwn klaar voor alleen ik ben bang en heb niemand doordat is er laatst een foto van mij gelekt op school kan iemand mij helpen wat koet ik doen help mij alsjeblieft?

7 reacties

ik had precies t zelfde, gwn laten gaan. mijn vrienden lieten me niet in de steek en zeiden er niks van. 1 maand later kwam een meisje van een andere klas en zij zei dat ze t wel geil vond. 3 dagen later lag ze in mijn bed. iedereen was de foto vergeten na 2 maanden (dat was bij mij dan)
Dat is wel waar maar ik word er nu mee geoest en daarom heb ik geen intresse van meiden of aandacht of mensen die zeggen dat ze geil vonden
Dat is wel waar maar ik word er nu mee geoest en daarom heb ik geen intresse van meiden of aandacht of mensen die zeggen dat ze geil vonden heb je ook vrienden die je NIET in de steek laten?
Nou bijna iedereen heeft mij in de steek gelaten en meiden die lopen wijd om mij heen ik wil zo graag maar hebt t verpest
tja dan weet ik ook niks meer
Keep calm... je tijd komt nog wel .. experimenteer ondertussen met jezelf..
Kom naar mijn topic en reageer (alle meisjes plz) hij heet: ik wil sex maar hoe? Kom even en reageer

Reageer