Skip to main content
Vraag

Seks

• February 10, 2026
  • 9 reacties
  • 875 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 15 jaar en ik wil graag seks met me nichtje (ze is 12)  ze wilt al heel lang me piemel zien alleen ik wil het graag laten zien maar iets in me zegt dat het niet goed is maar toch trek ik elke keer af op haar foto of gwn als ik aan haar denk. Moet ik door blijven gaan of moet ik stoppen en er niet meer aan denken 

9 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 10, 2026

Stoppen. Het is familie. Dat is slecht. Ik vind het goed dat jij tenminste nadenkt over of het fout is of niet.

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Is inderdaad niet heel erg verstandig, op deze leeftijd is is het verschil best groot. Naast dit is het ook niet verstandig om het met familie te doen. Mijn tip, als je je penis aan haar wilt laten zien is dat doet in een kleedhokjes in het zwembad of naaktstrand etcetera. Onthoud wel dat het dan ook hier bij moet blijven anders gaat het wel de verkeerde kant op.

Dus laten zien "oké" samen seks hebben niet.

Doei! Gr. Ikweetgeennaampje123!

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 10, 2026

Sex lijkt me niet goed, piemel laten zien zou kunnen misschien want het zou ook misschien met wassen, omkleden of naaktstrand  kunnen gebeuren en lijkt me dus niks mis mee.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 10, 2026

Fantaseer over haar zoveel als je wilt maar gaat niet verder dan dat: het kind is 12.

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 10, 2026

Stoppen. 

• February 10, 2026

stoppen

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 11, 2026

Ja wat de meeste al zeggen dat je het laat zien dat kan maar doe verder niks mee dus als je het wil.laten zien ga een keer zwemmen met haar en kleed jullie samen om in 1 kleedkamer  dan kan ze hem zien.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 11, 2026

Nee man, zit echt te veel verschil tussen 15 en 12, en familie, moet je echt niet willen. Je piemel zien zou niet veel kwaad kunnen opzich, maar als deze gedachte al speelt moet je dat ook echt niet willen

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 11, 2026

Hoi ik ben 15 jaar en ik wil graag seks met me nichtje (ze is 12)  ze wilt al heel lang me piemel zien alleen ik wil het graag laten zien maar iets in me zegt dat het niet goed is maar toch trek ik elke keer af op haar foto of gwn als ik aan haar denk. Moet ik door blijven gaan of moet ik stoppen en er niet meer aan denken 

Hey ik heb een ouder neef en die geilt best wel op mij  laast  was hij blijven slapen komt  hij zo de  badkamer binnen toen ik  aan het douchen was en wilde niet weg gaan