Second base met vriend

  • 28 February 2018
  • 3 reacties
  • 296 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nu al 3 maanden wat met mijn vriend en hij doet al dingen bij mij zoals vingeren enzo. Ik hoefd nooit wat bij hem te doen als ik niet wilde maar ik ben er over uit dat ik het nu wel wil. Heeft een van jullie tips? Wat vinden jongens fijn? Ik kan de tips wel gebruiken ?

3 reacties

Ik en hij zijn beide bijna 17 trouwens!
Hoi!

Als je niet zo goed weet wat hij fijn vindt, kan je dat aan hem vragen. Ik denk dat iedere jongen andere voorkeuren heeft, en vragen wat hij leuk vindt kan je helpen met weten wat je moet doen. Er is niet echt een "juist" of "fout" als het daarop aankomt, als het maar goed voelt (wel veilig natuurlijk).

Groetjes
x
Reputatie 3
Badge +8
Denk dat het het makkelijkst is dat je gewoon met aftrekken begint. Kan je bovendien weinig fout doen. Op Sense kun je er geloof ik veel over vinden. Luister daarnaast gewoon naar hem en zijn tips. Hij zal zich ongetwijfelt zelf bevredigen, dus hij zou je precies moeten kunnen vertellen hoe het het beste is voor hem. Misschien wil hij het zelfs demonstreren, maar ik kan me voorstellen dat dat met 3 maanden nog een beetje ongemakkelijk is.

Reageer