Vraag

schoon vingeren

  • 17 March 2021
  • 5 reacties
  • 717 Bekeken

Badge

Hi, kan je gewoon met de blote hand in de vagina gaan? Of moet je er een condoom omheen doen. Of je handen wassen of schoonmaken met alchohol ofzo? 

Thanks!!


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Handen wassen is wel slim, ik weet niet of alcohol in je vagina goed is....

Handen wassen is wel slim, ik weet niet of alcohol in je vagina goed is....

ja want door alcohol kan je ontsteking krijgen in je vagina 

Als je wilt vingeren met blote handen kun je gewoon het best voor en na het vingeren je handen wassen met water en zeep.  Om het hygiënische te houden.

Heey,

Je kunt gewoon met je blote hand in je vagina gaan. Het is wel fris om van te voren even je handen te wassen en/of te desinfecteren. Let wel op dat er geen zeep of alcohol (desinfectant) in je vagina komt. Het is daar namelijk nogal gevoelig.

Groetjes,

Simply Me

Het beste kun je alcohol en inderdaad ook zeep daar weghouden. Was het daar dan ook alleen met water of eventueel met hele milde zeep.

Als jij je er prettig bij voelt, kun je van te voren je handen wassen maar als je gewoon regelmatig je handen wast (wat zeker in deze tijd wel redelijk lukt denk ik), kan het denk ik weinig kwaad. De vagina heeft van zichzelf al een reinigende en afwerende functie dus het is niet zo dat elke bacterie meteen een infectie veroorzaakt. Veel ziekteverwekkers kunnen niet tegen de lage zuurgraad van je vagina.

Reageer