Vraag

schijnzwangerschap

  • 26 December 2018
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi,

ik heb een vraagje.
ik struggle al een jaar met een depressie en ik heb eindelijk een reden gevonden waarom ik wil leven.
ik leef voor mijn toekomstig kind. ik dacht altijd, 'waarom zou je een kind door zo'n verschrikkelijk leven willen laten gaan' maar ik weet het nu. hierna ben ik denk ik een beetje doorgeslagen, want ik begon er steeds meer over na te denken en wilde steeds liever een kind. nu zag ik dat ik plotseling een bol buikie had, en nee, geen food baby. ik ben ook nog 2,5 kilo aangekomen in 2 dagen, zonder meer te eten ofzo(ik wil zelfs afvallen. ik ben dus gaan googlen en ik ben bang dat ik een schijnzwangerschap heb.
weet iemand hoe je hier van af komt?

veraly22 (13 jaar)

2 reacties

Allereerst raad ik je aan om hierover te praten met je ouders of misschien iemand anders die je vertrouwt. Ik denk dat je dan al een stuk verder komt!
Nouja, gezien jijzelf geen arts bent zou ik uitkijken met die diagnose.
Het aankomen van 2,5 kilogram lijkt mij wel een beetje overdreven, omdat er redelijk wat dingen aan zo'n verschil kunnen bijdragen.
Het lijkt mij dan ook aan te raden om eventueel dit met jouw huisarts te bespreken, omdat die er wat meer over zal weten en dus de oplossing zou kunnen weten.

Reageer