Vraag

Scheren voor het neuken

  • 19 November 2018
  • 2 reacties
  • 735 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
Ik ben een jongen van 16 jaar en ik wil heel graag seks. Binnenkort heb ik een feest met mijn vriendinnen ik ga dan neuken naar mijn vraag is vinden meisjes het juist fijn met of zonder haren op mijn ballen?

Groeten

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Verschilt ongetwijfeld per meisje. Ik denk echter dat wel scheren een 'veiligere' optie is. De meisjes die er niets van moeten hebben zullen het niet op prijs stellen als je het niet zou scheren. Terwijl de meisjes die het fijn vinden waarschijnlijk prima kunnen leven met gladgeschoren ballen.
Voor de eerstgenoemde groep zal het dus eerder een afknapper zijn mocht je het niet scheren. Al denk ik dat het de meeste meisjes vrij weinig uitmaakt in welke hoedanigheid je ballen verschijnen zolang het maar hygiƫnisch en enigszins verzorgd is.

Met alles gladgeschoren zit je naar mijn idee sowieso goed.
Ik heb een geschoren balzak . Glad ziet er mooier uit dan dat pluizige, vindt ik. Maar ook lekker om te maseren tijdens het fappen. Voor alleen sex is het niet echt nodig denk ik. Maar wanneer je met jou balzak laat spelen (maseren, strelen, kussen, likken zuigen) zou ik het wel doen.

Reageer