Vraag

scheren vagina

  • 24 January 2021
  • 4 reacties
  • 593 Bekeken

Badge

Hoi ik wil mijn vagina scheren maar altijd als ik dit doe blijven er super kleine haartjes over, alsof alles ingegroeid is terwijl dat niet zo is. Dus ik krijg het nooit echt glad. Hoe doen jullie dit?


4 reacties

Badge

Scheer eerst met de haartjes mee en later als er al veel haartjes weg zijn er tegenin dan verwijder je echt alles

Badge

Ik gebruik veet ontharings crème. Voor mijn benen en voorheen ook voor mijn vagina. Alleen merkte wel als het dan weer ging groeien dat ik bij mijn vagina veel jeuk kreeg. Nu knip ik mijn haartjes steeds kort.

 

*Let op als je veet gebruikt het stinkt even daarna niet meer en moet ongeveer 10 min intrekken

Badge

Je zou kunnen proberen eerst gewoon met je haartjes mee te scheren en daarna naar links te scheren dan naar rechts...ik zou echter niet aanraden om tegen je haartjes in te scheren…

 

Reputatie 3
Badge +1

Hee,

 

Ikzelf scheer sinds kort ook met een scheermesje.

Ik krijg het ook niet echt glad maar ik begin met schuin te scheren en het zo kort mogelijk te krijgen daarmee, en dan een beetje meer tegen de haartjes in om de laatste haren weg te krijgen.

 

Als er al vrij lange haartjes zijn raad ik je sterk af om meteen tegen de haren in te scheren, want dat kan serieus pijn doen. Eerst zo kort knippen als mogelijk, dan schuin scheren, dan schuin / een beetje tegen de haren in.

 

~Nah. <3

Reageer