Skip to main content

Scheren jullie je balhaar?

• October 3, 2025
  • 18 reacties
  • 845 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey vraagje voor de jongens:

Scheren jullie je balhaar? en zo ja vind je het fijn als het geschoren is, en waar doe je scheren? ik hoor het graag! 

18 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 3, 2025

Hey, ja ik Scheer dat weg. Vind ik fijn. Comfortabel. Doe ik met lady mesjes en Sensitive scheerschuim.  Verder is het nog nergens nodig maar als mn benen ook evt behaard gaan worden doe ik hetzelfde.

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 3, 2025

Vriendje wordt graag aan zijn ballen gelikt, dus hij houdt het daar glad.

Forum|alt.badge.img+1

Oké dankjewel voor je antwoord! Maar waar doe je scheren als ik vragen mag? 😊

Forum|alt.badge.img+3

Ik doe het met een tondeuze. Af en toe wanneer k het te lang vind worden. Als ik een vriendin krijg en actief intiem met haar gaat zijn dan zou ik vaker scheren denk ik. Zelf doe ik het in de badkamer en dan het haar daarna opzuigen met een stofzuiger en daarna gelijk douchen

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 3, 2025

@nieuwsgierig jongetje  mijn ballen en rondom daar. Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 4, 2025

Hoi, ik ben een jongen die geen bezitter is van veel lichaamshaar. Maar ballen etc , ik doe dat ook.  Met een apart scheerapparaatje. Tondeuse zou kunnen maar zover groeit het niet meer vanwege het apparaatje 😊. In mijn geval mijn hele "schaamstreek" , glad voelt prettiger en wil mijn vriendin ook graag. Leuke variant is het door haar te laten doen. Ze vind dat erg leuk en een begin van iets nog fijners. Ook ik hoef mijn benen nauwelijks te scheren maar ik houd ook niet van beharing except bovenop mijn hoofd dus zou dat dan ook gedaan hebben/doen. Baardgroei heb ik (gelukkig) heel oppervlakkig en weinig.  Ook dat gaat er af indien nodig. 

Groetjes liefs Tartan Xv

Forum|alt.badge.img+1

@nieuwsgierig jongetje  mijn ballen en rondom daar. Liefs, Tover xxx

Haha sorry maar ik bedoel waarin huis of ergens anders doe je je ballast scheren? 😊

Forum|alt.badge.img+1

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Tartan15 

Dankjewel voor je reactie. Ik scheer nu zelf ook, en vind het ook fijn als mijn piemel glad is. Maar mijn vraag is waar en wanneer scheren jullie je balhaar? Ik scheer mezelf in de douche, maar ik vind dat wel spannend. Ik ben een jongen van 14. Maar mijn ouders komen gewoon best vaak in de badkamer als ik aan het douchen ben. Weet iemand anders waar ik fijn zou kunnen scheren? En is het normaal dat mijn ouders nog binnenkomen in de badkamer als in aan het douchen ben? 😊

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 4, 2025

@nieuwsgierig jongetje  Ohw zo 🤭 nou ook in de douche, liefst onder de douche. Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • October 5, 2025

Hoi hoi,

Ik hou boven mijn penis het lekker kort, gewoon knippen dus, hetzelfde bij mijn ballen. Mijn benen scheer ik meestal, net als mijn snor en (beginnende) baard🫣

Groetjes Lupus 

• October 5, 2025

Ik doe het met een tondeuse. Maar nu heb ik gewoon wat langer balhaar.

Nee ik scheer zelf eigenlijk niet ik ben 13 word bijna 14 maar ik vind scheren nooit fijn omdat het prikt en kriebelt na een paar uurtjes ik hou het haar gewoon kort zodat er ook niet teveel haar overblijft

Forum|alt.badge.img+1

Thanks maar hoe hou je je haar dan kort? 😂

Forum|alt.badge.img+1

Dankjewel voor je reactie!!!!

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 17, 2025

Ja, balhaar en schaamhaar scheren doe ik ook. Niet helemaal weg maar wel goed kort. Doe ik onder de douche met een bodygroomer van Philips

Forum|alt.badge.img+1

Thanks!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

Door m'n snor en lichte baardgroei te scheren kan ik vlot met scheermesje overweg, dus gebruik het ook om m'n schaamhaar te scheren.

In de winter minder, dus als het in lente plots glad is dan voelt het wel fijn wanneer ik bezig ben.

Doe het enkel in bad of douche, daarna haartjes in keukenrol en doorspoelen in toilet 🙈

Kan het best begrijpen dat je op je leeftijd vervelend vind dat je ouders nog badkamer binnen komen, ik deed deur nooit op slot maar vanaf m'n 12j ongeveer komen ze niet meer binnen. 

Denk je dat je met je vader erover kan praten dat je deur liever op slot zou doen? Hij zou dat moeten begrijpen en kan er met je moeder over praten.

Of doe je iets van sport waarna je in aparte douche kan scheren?

Forum|alt.badge.img+1

Dankjewel voor je antwoord! Ik kan er wel een keertje met mijn ouders over praten. Thanks! 😁