Beantwoord

Scheren?

  • 15 April 2019
  • 4 reacties
  • 1887 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga dus binnenkort op vakantie, en lig dus vaak aan het zwembad. Alleen dit jaar heb ik een buiksnor gekregen en weet nou niet of k moet laten staan of moet gaan scheren. Heeft iemand dit ook? En wat doe je dr mee? En meiden wat vinden jullie er mooier uitzien?
icon

Beste antwoord door Sportboy 15 April 2019, 20:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Bedoel je dit..

Ik heb ook wat buikhaar en een bos schaamhaar staat mannelijk.. gewoon laten staan. 🧐

Lucas038

Of je scheert of niet, is een keuze die bij jou ligt. Waar anderen een voorkeur aan geven, komt op de tweede plaats. Daarbij vind ieder wat anders mooi. Doe gerust waar je je zelf het comfortabelst bij voelt, zodat je zelfvertrouwen mooi uitkomt 🙂

Groetjes
Kenshin
Ik sluit me aan bij de mening van @Lucas038, je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt.

Ik zelf scheer mijn okselhaar en meestal ook mijn buikhaartjes. De rest, op mijn gezicht na, laat ik gewoon zitten. Maar ik twijfel wel over mijn handen waar nu ook de kleine blonde haartjes langzaam donkerder en langer beginnen te worden 😞.
ik zelf persoonlijk als meisje vind het het mooiste als dit weggewaxst is scheren zie je zulke lelijke stoppels, sws is het je eigen keuze, want hoe oud ben je. ik vind leeftijf er wel toe doen

Reageer