Vraag

Schaamte vanwege masturberen

  • 24 March 2019
  • 4 reacties
  • 679 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik had het er laatst met mijn vrienden over (seks) en toen kwam ik erachter dat hun alle twee er nog niet aan denken om te masturberen...(het zijn twee jongens en ik ben een meisje btw)
terwijl ik het al een paar keer heb gedaan, ik had ook een paar keer iets opgezocht voor de opwinding.
nu schaam ik mijzelf er heel erg voor, denk ik dat er iets compleet mis met mij is enz. 😟😟
ik ben dan ook pas twaalf, maar hun zijn al ouder dan mij en denken er niet eens over na om te doen.
ik weet niet of ze liegen maar ik denk het niet.

wat moet ik nu, ik schaam me zo erg!!!😟


4 reacties

hey Anoniempje233

Het is helemaal niet gek dat je het al een (paar) keer hebt gedaan. De ene begint er eenmaal wat later mee dan de andere. Zelf was ik al begonnen op mijn negende en ik heb verhalen gehoord van mensen die het al sinds hun zevende doen!
Je hoeft je er absoluut niet voor te schamen want hun zullen het op een dag ook gewoon doen.

trouwens, dit forum is voor jongeren vanaf 13 jaar. Eigenlijk zal je naar de forum moeten gaan voor -13 jarigen.
tnx ik voel me al wel minder onrustig!!😁
Het kan natuurlijk ook dat ze het voor zich houden en het niet willen toegeven. De ene praat er gemakkelijker over dan de andere.
Hoi

Zoals Anoniem is en blijft veilig zei, hoef je je hier niet om te schamen. De een heeft sneller een seksuele behoefte dan de ander, en da's helemaal ok. Wie weet zijn je vrienden hier nog niet aan toe, of hielden ze zoiets persoonlijk liever voor zichzelf.

Doe gerust waar je je goed bij voelt. Ga op je eigen tempo op ontdekking. Als je graag verhalen van leeftijdsgenoten leest of met een vraag zit, kan je steeds terecht op het forum.

Groetjes
Kenshin

Reageer