Skip to main content

schaamlippen die uitsteken

• March 27, 2023
  • 7 reacties
  • 771 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik vind het nog steeds een beetje raar om erover te praten.. maar ik wil weten of dit oke is- 

mijn binnenste schaamlippen steken een beetje uit, en ik weet niet of dat ooit gaat veranderen, het maakt me heel onzeker, misschien als ik later seks ga hebben dat de persoon mij gaat afwijzen door dat.

en, langs mijn vagina zit ook haar als ik eraan voel, beetje tussen mijn schaamlippen en mijn binnenkant van mijn dijen (ik scheer wel gewoon mijn schaamhaar) maar ik weet niet of ik de enige ben, wat als andere mensen het vies en raar vinden??

is dit oké?

-  Kiki

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • March 27, 2023

Heyy! volgens mij zijn er zeker meer meisjes die dit hebben het kan nooit dat je de enige bent! En later zou iemand je er nooit voor mogen afwijzen, en vies is het niet. Het is je lichaam en elk lichaam is uniek en mooi op hun eigen manier. Aan de binnenkant van mijn dijen heb ik ook haar maar ik scheer het mee weg.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 27, 2023

Heyy! volgens mij zijn er zeker meer meisjes die dit hebben het kan nooit dat je de enige bent! En later zou iemand je er nooit voor mogen afwijzen, en vies is het niet. Het is je lichaam en elk lichaam is uniek en mooi op hun eigen manier. Aan de binnenkant van mijn dijen heb ik ook haar maar ik scheer het mee weg.

ik vind het wel fijn om te horen dat andere meiden dat ook hebben, ik durf het zeg maar nog niet echt weg te scheren, maar ik zal het wel een keer proberen!

• March 27, 2023

Op internet kan je zoeken op  Jannie Benthem. Zij heeft een kunstwerk gemaakt met 40 afdrukken van vaginas. Dan zie je dat ze er op veel verschillende manieren uit kunnen zien en dat uitstekende schaamlippen heel normaal zijn. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 27, 2023

Op internet kan je zoeken op  Jannie Benthem. Zij heeft een kunstwerk gemaakt met 40 afdrukken van vaginas. Dan zie je dat ze er op veel verschillende manieren uit kunnen zien en dat uitstekende schaamlippen heel normaal zijn. 

zal ik opzoeken!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 24, 2025

Dat is toch gewoon normaal als ik het me zo moet inbeelden lijkt het me ook wel een beetje geil

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 24, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@kikiii  Hey!! ik heb hetzelfde, de schaamlippen. En het haar is helemaal normaal dat kun je gewoon scheren, zel voorzichtig doen dat je je niet snijdt.  <maar dus mijn schaamlippen steken ook uit maar dat is helemaal oke! en als die persoon je zou afwijzen dan ligt het bij hem/haar want een puss is een puss haha xx.

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 30, 2025

Het is totaal niet raar iedereen is anders