schaamlippen die uitsteken

  • 27 March 2023
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik vind het nog steeds een beetje raar om erover te praten.. maar ik wil weten of dit oke is- 

 

mijn binnenste schaamlippen steken een beetje uit, en ik weet niet of dat ooit gaat veranderen, het maakt me heel onzeker, misschien als ik later seks ga hebben dat de persoon mij gaat afwijzen door dat.

en, langs mijn vagina zit ook haar als ik eraan voel, beetje tussen mijn schaamlippen en mijn binnenkant van mijn dijen (ik scheer wel gewoon mijn schaamhaar) maar ik weet niet of ik de enige ben, wat als andere mensen het vies en raar vinden??

is dit oké?

-  Kiki

 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heyy! volgens mij zijn er zeker meer meisjes die dit hebben het kan nooit dat je de enige bent! En later zou iemand je er nooit voor mogen afwijzen, en vies is het niet. Het is je lichaam en elk lichaam is uniek en mooi op hun eigen manier. Aan de binnenkant van mijn dijen heb ik ook haar maar ik scheer het mee weg.

Reputatie 1
Badge

Heyy! volgens mij zijn er zeker meer meisjes die dit hebben het kan nooit dat je de enige bent! En later zou iemand je er nooit voor mogen afwijzen, en vies is het niet. Het is je lichaam en elk lichaam is uniek en mooi op hun eigen manier. Aan de binnenkant van mijn dijen heb ik ook haar maar ik scheer het mee weg.

 

ik vind het wel fijn om te horen dat andere meiden dat ook hebben, ik durf het zeg maar nog niet echt weg te scheren, maar ik zal het wel een keer proberen!

Op internet kan je zoeken op  Jannie Benthem. Zij heeft een kunstwerk gemaakt met 40 afdrukken van vaginas. Dan zie je dat ze er op veel verschillende manieren uit kunnen zien en dat uitstekende schaamlippen heel normaal zijn. 

Reputatie 1
Badge

Op internet kan je zoeken op  Jannie Benthem. Zij heeft een kunstwerk gemaakt met 40 afdrukken van vaginas. Dan zie je dat ze er op veel verschillende manieren uit kunnen zien en dat uitstekende schaamlippen heel normaal zijn. 

 

zal ik opzoeken!

Reageer