Vraag

schaamhaar verwijderen

  • 22 April 2020
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyhey,

hoe verwijderen jullie je schaamhaar?

zelf heb ik scheren geprobeerd, maar het begint dan of te bloeden of het gaat niet helemaal weg. Ja ik scheer met een nieuw mesje met scheergel na het douchen…. wat zijn jullie ervaringen met wax/creme enz?

graag tips!

ty


5 reacties

Badge

Hoi ik ben iemand die dat ook doet bij mij bloed het oik altijd maar ik doe na ik scheren een doekje met water er op ik weet niet waarom ik dat doe maar dat is fijn voor mij en het bloed stopt dan een minuut later meschien is dit ook voor you goed gr anoniem

Zelf doe ik precies dezelfde methode…, maar geen bloed?? Misschien wat zachter trekken, maar je moet t wel (als jongen) met een stijve doen ;-)

Ik zelf scheer ook vaak tijdens het douchen dan ja het lekker nat bij mij gaat het altijd goed eigenlijk geen bloed en ook alles wat ik weg wil hebben gaat weg

 

Heyhey,

hoe verwijderen jullie je schaamhaar?

zelf heb ik scheren geprobeerd, maar het begint dan of te bloeden of het gaat niet helemaal weg. Ja ik scheer met een nieuw mesje met scheergel na het douchen…. wat zijn jullie ervaringen met wax/creme enz?

graag tips!

ty

Ik durf dat scheerapparaat niet ivm verwondingen, weet niet eens hoe het werkt😂😱. Gebruik gewoon de schaar niks aan de hand blijft klein beetje staan maar ja.

 

mvg 

Aapje

Badge

ik ben goed met messen dus ik gebruik mijn zakmes gewoon en wat haar&lichaam douchespul

 

dit werkt meestal zonder wondjes

 

maar voor de veiligheid zou ik jullie aanbevelen om eventjes naar de etos te fietsen en een plastic scheermes te kopen

Reageer