schaamhaar scheren?

  • 28 April 2018
  • 7 reacties
  • 591 Bekeken

Badge +3
Hey iedereen!

voor de mensen die mijn vorige topic ook hebben gelezen, ik ga volgende week bij een vriend slapen en wil dus met hem gaan experimenteren.
Alleen we moesten deze week een stormbaan afleggen met school en ook door de modder enzo en diegene ging dus zijn onderbroek verwisselen en ik had dat niet door en zag toen zijn pimel en ik zag dat hij nog geen schaamhaar had, maar ik wel al best veel. Maar nu vraag ik me af of ik er iets aan moet doen. heeft iemand tips?

Alvast bedankt!

groetjes,F1fan

7 reacties

Hi F1fan,

als jij je goed voelt bij je schaamhaar, is er toch niks aan de hand?

Misschien vind die andere jongen het juist wel leuk of spannend om te zien wat hij zelf nog niet heeft.

Als je het bij jezelf teveel of te wild ofzo vindt, dan kun je het altijd een beetje bijknippen met een schaar of nog makkelijker met zo'n tondeuse met van die plastic opzetkammetjes. Dan kun je niet in je vel knippen en is het overal even lang.

Maar, gewoon doen wat je zelf het beste vindt.

Ik heb je andere topic nog niet gelezen, doe ik strakjes wel, maar gaan jullie elkaar aftrekken dan of wat heb je afgesproken?

Groetjes,
M&M's
Badge +3

dankjewel voor je reactie! we hebben nog niks afgesproken maar als ik daar ben wil ik het tegen de avond gewoon spontaan beginnen zegmaar. rond 7uur ofzo.maar bedankt voor je reactie en als je een reactie wilt achterlaten op mijn andere topic graag! groetjes F1fan
Badge +3
hij heeft ook nog een best kleine tegenover de mijne...
Je kan je schaamhaar scheren dat heb ik een keer gedaan maar dat gaat later irriteren en erg jeuken. Of ik heb het verkeerd gedaan
Badge +3
oke.... dan ga ik het gwn wat korter knippen dankje!
Ik denk dat je verkeerd gedaan heb want ik scheer het maar heb geen last van @5T1JN
F1fan het kan best wezen dat die van hem gwn normaal is wand jounen is ook groot voor jeleeftijd

Reageer