Vraag

schaamhaar (jongens)

  • 16 November 2019
  • 5 reacties
  • 759 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal ik ben 12 ( jongen) en heb al een tijdje schaamhaar maar nu zijn het van die lange gekrulde haren en dat vind ik heel lelijk. Hebben jullie dit ook en scheren jullie het. En op welke leeftijd kregen jullie schaamhaar? (

 


5 reacties

Badge

Ik ben een meisje van 12 en ik heb het ook al maar ik scheer het gewoon. Ik vind het zelf ook lelijk maar als je een onderbroek er boven heb zie je er niks van.

Dat heb ik ook van die zwarte dikke haren heb ik

op me 12e kreeg ik schaamhaar, gewoon scheren want het ziet er biet fris uit. en als je later een meisje gaat en ze wil seks dan is een behaarde penis wel een afknapper

Reputatie 2
Badge

@Smooth boy 15

 

Dat is niet waar smaken verschillen. Jongens en mannen met een bush aan schaamhaar zien er volwassen mannelijk uit.💪

Plus ik heb bv zwart schaamhaar iets getrimd maar wel lang krullend haar 4cm ongeveer. Als ik naakt ben valt het super op van een afstand als ik in de kleedkamer voetbal ben. Ik heb ook buikhaar is gewoon geil al je een boxer of jeans alleen aanhebt in de zomer zonder t-shirt. Je moet kijken zoveel aantrekkingskracht heeft schaamhaar op anderen. 😂

Mijn vriendinnetje is kaal smooth onder dat vind ik bij meisjes of vrouwen erg sexy.

 

aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9

Ik ben ook 12 en ben nog helemaal kaal en glad, vind het goed zo

Reageer