Skip to main content
Vraag

schaamhaar

• August 10, 2025
  • 18 reacties
  • 1195 Bekeken

Hé jongens en meisjes 

Ik vroeg me af hoe het schaamhaar bij jullie zit? Heb je überhaupt nog niks (kaal) dus,  houd je het kaal, een volle bos,  scheer je het (hoe kort dan?) Of scheer je het alleen wat bij en wat en waar dan?  En hoe zit het bij je klasgenoten en teamgenoten en vriend(en) en broers en zussen?

18 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 10, 2025

Ik scheer wel. Maar niet helemaal kaal. Het heeft namelijk ook een doel en zorgt er voor dat bacteria en virussen buiten blijven. Ik laat het in ieder geval niet buiten m'n bikini lijn komen. 

M'n oksels gaan wel kaal overigs, want dat ziet er gewoon raar uit met een topje aan. 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 10, 2025

De ene keer ga ik helemaal kaal en de andere keer laat ik het gewoon een beetje zitten en als ik ga zwemmen ofzo dan laat ik het ook niet uit m’n bikini lijn komen

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 12, 2025

ik heb een beetje schaamhaar maar niet veel. ik vind het nog niet nodig om te scheren :D

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 12, 2025

Ik vind het niet nodig om te scheren bij mijn vagina, maar ik heb het wel een keer kortgeknipt maar dat is niet confortable, trust.

Ik heb nog geen okselhaar, mijn ouders hebben het overigs ook bijna niet, dus daar ben ik echt heel blij mee.

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 21, 2025

Ik heb schaamhaar, maar doe er niks mee. Veel te genant om dingen aan m'n ouders te vragen 😶

XXX Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 21, 2025

Hey, ik scheer het beetje dat ik heb wel een stukje. Vind het niet fijn om te hebben. Oksels heb ik bijna niks (scheer ik)  en verder ook niet. Op mijn benen ook alleen heel piepkleine dunne haartjes. Zie je niet. Liefs, Tover xxx

• October 21, 2025

Hoe ik mijn schaamhaar draag? Ik kort het in met de tondeuze. Ik gebruik de langste stand zeg maar. De zijkanten scheer ik, zodat er niks uit mijn speedo komt. Mijn balzak scheer ik ook glad. Mijn kontgat moet ook haarloos zijn. Mijn buiksnor en okselhaar laat ik altijd intact. 

Bij andere jongens die ik bloot zie met douchen, in de sauna  of op het naaktstand is dit heel verschllend. Sommige  zijn nog onbehaard, of het begint net te groeien. Bij de oudere jongens van kaal geschoren, figuurtjes, kort getrimt tot een volle bos. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 21, 2025

Ik scheer het wel allemaal weg  ik wil alleen haar op me hoofd verder geen haar op me lichaam

• October 21, 2025

Bij mij gaat alles eraf. Ik scheer, ik wil mij optimaal vrouwelijk voelen en ik vind dat haar dan niet mooi. Alleen op mijn hoofd. Groetjes K.

• October 22, 2025

Ik heb schaamhaar, maar doe er niks mee. Veel te genant om dingen aan m'n ouders te vragen 😶

XXX Yusa 

Waarom zou je iets aan je ouders moeten vragen?

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 22, 2025

Nou eh weet ik veel scheerspullen ofzo...🤔

Ik heb er ook niet echt 'last' van dus ik vind het wel prima🙂

XXX Yusa 

• October 22, 2025

Natuurlijk  kan je dit met je ouders bespreken. Ik bedoel het gaat over verzorgings producten. Net zoals gel, tandpasta etc.  Gebruik NOOIT iets ongevraagd van je ouders. Dat is erg onhygienisch. 

Als jongen heb je het toch een keer nodig voor je gezicht, dat is handig. 

Een schaarr is makkelijk te vinden . Een goedkoop tondeuse vind je bij de A winkelketen.  Scheerspullen zijn iets duurder. Je kunt zakgeld of kleedgeld hiervoor opzij leggen.  Ideaal is als je een baantje hebt natuurlijk. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 29, 2025

Ik scheer helemaal kaal. 

Men papa doet dit ook. Volgens hem hebben vrouwen dit graag. 

Onze piemel zou groter lijken dan. 

Tip dat hij me gegeven is om het te doen in bad. 

Eerst wat weken en dan scheren. ☺️

• October 30, 2025

Ik scheer helemaal kaal. 

Men papa doet dit ook. Volgens hem hebben vrouwen dit graag. 

Onze piemel zou groter lijken dan. 

Tip dat hij me gegeven is om het te doen in bad. 

Eerst wat weken en dan scheren. ☺️

@IkOnbekend  in bad? Lijkt me niet handig, die haartjes drijven door het hele bad en blijven over je hele lichaam plakken. Mijn vader en broer doen dat onder de douche 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

@Aubien 

In bad? Lijkt me niet handig, die haartjes drijven door het hele bad en blijven over je hele lichaam plakken. Mijn vader en broer doen dat onder de douche 

Ja dat is zo, maar door in bad te liggen verbruik je minder water en worden de haartjes slapper dan in de douche. Dus ze scheren sneller af

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 1, 2026

Hé jongens en meisjes 

Ik vroeg me af hoe het schaamhaar bij jullie zit? Heb je überhaupt nog niks (kaal) dus,  houd je het kaal, een volle bos,  scheer je het (hoe kort dan?) Of scheer je het alleen wat bij en wat en waar dan?  En hoe zit het bij je klasgenoten en teamgenoten en vriend(en) en broers en zussen?

Hey ik heb een beetje haar zitten  vind zelf mooi staan en vriendje oook maar die is wel kaal 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 1, 2026

Hoi hoi, ik hou het bij. Gewoon dat het niet te lang word. Mijn okselhaar scheer ik soms als dat lang en veel word. Verder ook nog mijn beginnende snor en baard 🫣. Oja, ook nog het kleine beetje op mijn borst en buik haha

Groetjes Lupus

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Ik knip het heel af en toe bij, heb gisteren naakt gezwommen en heb er veder ook veder niks aan gedaan. Ik heb denk ik wel een vrij grote bos als je het vergelijkt met anderen 

Gr. Ikweetgeennaampje123