Vraag

schaamhaar

  • 13 April 2021
  • 5 reacties
  • 672 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

hey, jongen van 15 hier, wat vinden jullie van schaamhaar? moet het kaal? of normaal bijhouden, of helemaal niks aan doen

persoonlijk houd ik het gewoon bij en is het niet lang. kaal vind ik persoonlijk niet mooi bij een jongen maar ik vind dat je het niet laten groeien en niks aan moet doen, bij de vagina hetzelfde gewoon bijgehouden of kaal, kaal bij vagina vind ik wel mooi maar bijgehouden is ook prima, hoe staan jullie hier in. graag reacties van jongens en meisjes hoe jullie hier over denken (het liefst uit gebreid). en hoe staan jullie er in qua sex, beffen en/of pijpen qua schaamhaar bij jongens en meisjes?

graag uitgebreide antwoorden

thanks alvast


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Vagina kaak en Penis behaard dan voel je lekker de haren op je vagina.

Reputatie 5
Badge +6

Mij boeit schaamhaar niks, je partner houd van je voor wie je bent, niet hoeveel haar je bij je geslachtsdeel hebt...

Reputatie 6
Badge +12

Mij boeit schaamhaar niks, je partner houd van je voor wie je bent, niet hoeveel haar je bij je geslachtsdeel hebt...

Jep zo is het!

Vagina kaak en Penis behaard dan voel je lekker de haren op je vagina.

Dat wordt lastig, want heb een lul. 

Mijn vriendjes zijn waren heel verschillende jongens, maar als we dus de eerste keer intiem  gingen reageerden ze toch wel het zelfde.(ik ben geen meisje dat haar prive delen, en zeker mn vagina voor de 1e seks laat zien of ook niet betasten. Ik houd mijn edele delen echt geheim tot we de 1e keer echt seks hebben.)       Mijn vriendjes waren echt allemaal anders, maar als we dus echt de 1e keer samen seks gingen hebben liet ik pas toe dat ze erachter kwamen hoe ik er dus bloot uitzie, en als laatste liet ik ze voor het eerst mijn vagina zien. Ze keken allemaal echt wel even op hoor!  Ze hadden geen van allen dus verwacht daf ik een grote zwart behaarde vagina zou hebben.   En ze zagen ook voor het eerst mijn blote lichaam, met mijn vrouwelijke beharing als mijn okselhaar, mijn harige streep naar mijn navel en zo. Een keer vond een jongen het niet kunnen dat ik gewoon verzweeg een erg behaarde vagina te hebben. Dat hebben we uit gepraat, en we hebben veel plezier gehad, hij bleek het echt super opwindend om met mijn bos schaamhaar te kroelen en woelen hi hi!!

Ik ben dus een meisje dat haar vagina nog nooit geschoren heeft. Ga het zeker ook nooit doen. Ik vind het echt onwijs fijn om een behaarde meid te zijn. Het staat mooi bij mij, het hoort er ook gewoon te groeien. Ik heb me nooit geschaamd voor mijn harige lichaam, kom op, ik ben een meisje van 16: natuurlijk heb ik schaamhaar!! Ik ben geen meisje dat haar vagina, borsten enzo bij het 1e afspraakje laat betasten. Nee, ik houd het een beetje geheim. Als ik merk dat een vriendje open staat om mijn keuze van hoe ik er uit zie en zo, dan vraag ik hem of hij intiem de 1e keer met me wil. Allemaal zeiden ze gelijk ja hi hi! En tot nu toe reageerden mn vriendjes eerst wel even van: Ze heeft gewoon een echt vol behaarde vagina!! Ok!? En de seks bleek hun echt heel onverwacht heerliijk te zijn...mn vriendjes wennen wel snel aan het feit dat hun meisje een groot Oerwoud op haar vagina heeft groeien. Er is nu een jongen van 17 1/2 erg verliefd op me, dat zeggen de roddel meisjes. En ik ga het weer zo doen, pas bij onze eerste keer seks mag hij voor het eerst mijn harige vagina en mijn harige lichaam zien en natuurlijk me lekker verwennen met zijn handen en zijn mond. Mijn vriendjes klagen echt nooit over dat mijn vagina te veel schaamhaar heeft om goed te beffen: dat bepaal ik wel!! Nee, bij mij doen ze niet moeilijk hoor, en ja, af en toe enkele haartjes van mn kut in hun mond vinden ze echt niet erg. 

Mijn mening is dat ik uit ervaring weet dat echt de meeste jongens helemaal niet zo moeilijk foen over meisjes die een flink behaarde vagina hebben, en het worden er steeds meer....Ik zie het in mijn best grote vrienden kring dat steeds meer meisjes echt uit eigen keuze stoppen met dat aangepraatte gescheer. Mijn zusje van 12 kijk dus tegen me op, haar grote zus, zij  laat op dr 12e al alles vrij groeien, en ze heeft voor een meisje van 12 al echt een flink bosje,

Jongens die meisjes met veel schaamhaar op hun vagina vies of on erzorgd vinden, snappen nog bijna niets van meisjes en jonge vrouwen!

Ik krijg genoeg vriendjes, zeker ook met mijn flink behaarde bos schaamhaar op mn vagina,     Dus: Meisjes moeten de eigen keuze hebben om en behaarde poes te willen hebben...jongens mogen toch ook laten groeien wat ze willen?? Xx Carmen 16

 

 

 

Reageer