Vraag

schaamhaar?

  • 20 August 2020
  • 10 reacties
  • 561 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hoi 

Ik heb dus een vraagje voor de meiden jongens mogen ook antwoorden. Ik vind schaam haar wel geil bij meiden. Scheren jullie het of laten jullie het staan zo ja veel of weinig.


10 reacties

Badge

Hoi 

Ik heb dus een vraagje voor de meiden jongens mogen ook antwoorden. Ik vind schaam haar wel geil bij meiden. Scheren jullie het of laten jullie het staan zo ja veel of weinig.

Scheren

Hoi 

Ik heb dus een vraagje voor de meiden jongens mogen ook antwoorden. Ik vind schaam haar wel geil bij meiden. Scheren jullie het of laten jullie het staan zo ja veel of weinig.

Hey, ik scheer alleen als het schaamhaar te lang wordt en het irritant is. Anders laat ik het gewoon staan en dan is het in princiepe veel. Nu heb ik het dus na januari 7/8 maanden later ongeveer weer geschoren en is het weer kaal. Het ligt gewoon aan mijn stemming.

 

Badge

Hoi 

Ik heb dus een vraagje voor de meiden jongens mogen ook antwoorden. Ik vind schaam haar wel geil bij meiden. Scheren jullie het of laten jullie het staan zo ja veel of weinig.

Ik scheer het pas als het te lang word want ik vind het ook wel geil

Reputatie 3
Badge +4

Hoi 

Ik heb dus een vraagje voor de meiden jongens mogen ook antwoorden. Ik vind schaam haar wel geil bij meiden. Scheren jullie het of laten jullie het staan zo ja veel of weinig.

Ik scheer het pas als het te lang word want ik vind het ook wel geil

Ben ik dus niet de enigste

Badge

Ik vind het bij meiden niet geil maar scheer het niet dat heeft 2 redenen reden 1 is wie ziet het ik heb geen sex niks dus alleen ik zie het reden 2 heb er geen last van 

Groeten spijkerbroekNl 

Badge

Ik heb zelf 1 keer proberen het te scheren maar toen ging het daarna jeuken, doe ik dus niet meer. Heeft iemand anders dit trouwens ook gehad?

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb zelf 1 keer proberen het te scheren maar toen ging het daarna jeuken, doe ik dus niet meer. Heeft iemand anders dit trouwens ook gehad?

Had ik ook maar daarnaar niet meer 

Ik heb zelf 1 keer proberen het te scheren maar toen ging het daarna jeuken, doe ik dus niet meer. Heeft iemand anders dit trouwens ook gehad?

Precies hetzelfde

Badge

Hi peoplelover

Ik vind schaamhaar dus ook heel geil

Ik probeer het daarom ook zo min mogelijk te scheren en ik heb nu een hele grote bos wat me erg geil maakt

Reputatie 3
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Ik ga niet scheren totdat mijn vader mij uitgelegd heeft hoe ik mijn snor weg moet scheren.

wil niet per ongeluk iets fout doen.

 

Reageer