Skip to main content

Hoi, ik ben 12 en heb al veel schaamhaar vinden jullie dat geil? Ik een beetje maar zou ik het scheren of niet en hebben jullie een idee om iets geils te doen met schaamhaar

​​​​​​Bye! 

Hey,

het is waar je je het fijnst bij voelt. 

Sommige jongens doen het korter knippen, omdat echt scheren kan gaan irriteren. Andere voelen zich er fijner bij om het helemaal ‘kaal’ te hebben (wat ook mijn voorkeur is). 

Meestal vinden meisjes het wel fijner als het ‘kaal’ is, dit oogt wat meer hygiënischer.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen en wens je dan ook nog veel succes!

→ Tim

Hallo Pik2707 :)

Ik heb het liefst dat een meisje kaal is om eerlijk te zijn want dat voelt niet echt lekker denk ik. Ik heb nog maar een paar schaamhaartjes…

-Dr8gon99

Vind het niet mooi en niet geil eigenlijk smerig. Ik ben nog helemaal kaal en als ik het ga krijgen scheer ik het weg

Btw ben een jongen, maar ik was het altijd

Maar ik was het altijd

Dat maakt voor mij niet uit ik blijf het smerig vinden

Gewoon wat je zelf het pretigste vindt. Ik vind zelf een bos niet pretig  zitten. Je kan bijv ook pas scheren wanneer je in een relatie zit 

Hey,

het is waar je je het fijnst bij voelt. 

Sommige jongens doen het korter knippen, omdat echt scheren kan gaan irriteren. Andere voelen zich er fijner bij om het helemaal ‘kaal’ te hebben (wat ook mijn voorkeur is). 

Meestal vinden meisjes het wel fijner als het ‘kaal’ is, dit oogt wat meer hygiënischer.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen en wens je dan ook nog veel succes!

→ Tim

Je zegt dat meisjes dat beter vinden dat een jonge "kaal" is maar het schaamhaar kietelt soms de clitoris waardoor meisjes het net beter vinden

Hoi, ik ben 12 en heb al veel schaamhaar vinden jullie dat geil? Ik een beetje maar zou ik het scheren of niet en hebben jullie een idee om iets geils te doen met schaamhaar

​​​​​​Bye! 

Ik vind het wel geil, zelf ben ik gay en vind het geil als jongens een beetje schaamhaar hebben.

Ik heb me gescheerd en nu ben ik kaal aan mijn pik

Ik heb me gescheerd en nu ben ik kaal aan mijn pik

👍👍houden zo💪

Ah, en voelt het fijn voor jou om geen schaamhaar meer te hebben? 

-Dr8gon99

Ja het voelt fijn

Dan is het goed :)

-Dr8gon99

Ja het voelt fijn

Houd je het ook kaal?

Weet het nog niet

Reageer