Vraag

schaamhaar

  • 20 December 2019
  • 11 reacties
  • 385 Bekeken

Badge

hey alemaal ……… ik ben een jongen van 13 en heb schaamhaar ik wil het helemaal weghalen maar ik weet dat dat niet zomaar gaat ik durf het eigenlijk niet tegen mijn ouders te zeggen heeft iemand tips


11 reacties

Hallo Iemandmetvragen2006 :)

Je kan het er stiekem afhalen zonder dat je het tegen je ouders hoeft te zeggen.

-Dr8gon99

Met een scheermesje onder de douche!

Doen waar je je fijn bij voelt, als je jezelf voor het eerst gaat scheren. Doe het dan onder de douchen, denk erom dat je nooit tegen de richting van de haargroei in gaat (van je navel naar beneden dus) anders kan het gaan irriteren. Ik weet zeker dat je ouders het helemaal niet raar vinden hoor! Ze hebben het tenslotte zelf ook toch?

Ik zou het of zelf regelen, of er toch over beginnen bij je ouders. 

Hallo Anoniem707 :)

Niet heel slim om te vragen om iemand's insta want niemand mag het delen volgens de forum regels eigenlijk.

-Dr8gon99

Reputatie 6
Badge +4

Hai allemaal,

Dra8gon99 heeft gelijk, behalve dat het niet ‘eigenlijk’ niet mag maar gewoon niet mag. Zie de forumregels!

Daarom hebben we hier een aantal reacties verwijderd, ook reacties waar niets in stond.

Groeten!

Badge

Zal ik het dan zelf kopen ? 

Scheermesje bij de Lidl kost €5.  Het herenscheermes heeft een extra mesje op de kop zitten waar je je aan kunt snijden als je er niet op let, het damesmodel heeft dus voordelen.  Beetje scheergel erbij en je bent klaar.

“Wegwerpmesjes” zouden hiervoor prima werken.
Ze zijn niet echt super duur en zullen, omdat je ze niet super vaak zult gebruiken, wel eventjes meegaan.
Probeer het eerst eens uit op wat minder edele delen, zoals je bovenbeen.
Scheerwondjes zijn vervelend, maar wonden op sommige plaatsen zijn nog vervelender dan anderen.

Iemandmeteenvraag waarom zou je het aan je ouders moeten vragen, als je het zelf wilt???

Haiii

 

Ik ben een meisje, ik kan me nog goed herinneren dat ik oksel haar kreeg ik schaamde me helemaal dood! Ik was toen ook 13 ofzo en en overspoelde me helemaal. (ik typ dit echt lachend whahah) 

Ik heb het toen gewoon gezegd tegen mijn moeder van MaM iK hEb OkSeLhAaR eN iK hOuD eR NiEt VaN! 

Eerst moesten zowel mijn moeder als vader lachen zo zijn mijn ouders gewoon. 
Maaaar mijn moeder heeft toen scheermesjes gekocht enzo bla die bla.

En ik zeg dus gewoon van ja ok mam ik heb haar op mijn jeweetwel en ik durf niet. 

En toen legde ze uit hoe k het t beste koen doen (ok hahah dit klinkt allemaal zo dom)

 

Idk of je hier iets aan hebt maar das mijn verhaal

Groetjes mij

Reageer