Schaamhaar

  • 27 January 2019
  • 15 reacties
  • 1082 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat doen jullie met je schaamhaar? jongens/meisjes
Trimmen, scheren of laten staan?
Meestal scheer ik het en soms trimmen.

15 reacties

Ik ben een jongen en ik scheer het elke 2 maanden😁
okeyy
Hee,

Ik laat het gewoon staan, waarom zou ik m'n tijd verspillen aan schaamhaar als ik het ook aan...
Laat maar, het wordt iets te dark als ik daar over begin en het gaat hier over schaamhaar.
Dus laten we het er maar op houden dat ik liever andere dingen doe ipv met m'n schaamhaar bezig zijn, ik zie het toch bijna nooit, alleen in de douche.
Ben best benieuwd nu haha
Maar ja ik snap het ook wel en het klopt maar in de zomer dan? zweet het dan niet?
Nee hoor, eigenlijk niet.
Als ik m'n oksels zou scheren, zou het ook nog steeds zweten, tuurlijk misschien blijft het in het haar 'vastzitten', maar in de zomer douche ik over het algemeen ook wat vaker. Dus ik denk niet dat het zo'n groot probleem is.

En over dat wat ik niet zei, dat is meer geschikt voor het onderwerp "emotionele problemen en gevoelens".
En dan dwaal ik dus ook wat af van dit onderwerp, want het heeft niks met seks of schaamhaar te maken.
Oke
Hoi!

Ik persoonlijk scheer het niet echt veel, net zoals Revi zegt, waarom zou ik mijn tijd er aan verspillen?
Kaal vind ik persoonlijk niet mooi dus dat is ook een van de redenen. (:
Maar doen wat jij wil!

Groetjes c:
Hey,

Ik scheer het, en ik ben meisje. Maar het verschild wel per keer wat ik doe want de ene keer scheer ik alleen mijn bikinilijn en de andere keer alles.
ik ben een jongen en laatst heb ik het geschoren nadat ik dit had gedaan kwamen er allemaal rare Roode vlekjes rondom mijn piemel dus ik doe dit nooit meer
Ik scheer het bij m'n oksels als het langer is dan ongeveer 3 mm, dat is eens in de vijf dagen ofzo, soms langer.
Daaronder scheer ik het als het ongeveer 4mm is. Het liefst zou ik het vaker doen, maar ik krijg altijd uitslag en ingegroeide haren van het scheren. (ik heb vanalles geprobeerd maar niks helpt daar tegen)
Sorry voor de zinsopbouw😂
Xx
Ik hou Mn oksel zo kaal mogelijk en beneden met een klein 3D schaartje
Ik trim het zodat het net onder de 1cm blijft. Als je, jezelf kaal wilt scheren gebruik scheerschuim of een alternatief, en scheer ALTIJD met de haren mee hierdoor voorkom je makkelijker irritaties. Natuurlijk krijg je een beetje jeuk maar dat is normaal als je kaal scheert.
Reputatie 2
Badge
Ik knip het kort, maar helemaal kaal vind ik lelijk en dat gaat jeuken
Ik scheer 2 keer per week, helemaal glad voelt het fijnst
Reputatie 1
Badge

Hey Kaasblokje, ik ben een meisje van 19.  Je vraagt of ik mijn vagina trim/scheer of het laat staan.

Als ik mn harige vagina trim ben ik zo lang bezig voordat ik al dat haar in bedwang heb hi hi! 

Ik heb echt geen zin om mn schaamhaar te scheren, ten eerste  is mn vagina dan niet behaard genoeg en ik zit ook echt niet te wachten op pijn en een lelijke, met rode bultjes versierde vagina.

Dus Kaasblokje, je raad het al: ik ‘laat het staan’  ,  toen ik mn eerste haar op mn vagina kreeg keek ik wel op, ik heb geen zwart haar, maar op mn poesje kwamen heel snel en veel zwarte haren. Ik was het eerste meisje op groep 8 met schaamhaar en dat vond ik wel heel stoer, ik heb me dus nog nooit geschoren, dus nu ik 19 ben heb ik dan ook een heel harige vagina, het is echt heel veel schaamhaar! Ik wil niet anders, al dat haar hoort gewoon bij mij, en ik vind het erg fijn om lekker harig en very hairy over mn vagina te zijn!

 

Reageer