Vraag

Schaamhaar

  • 7 June 2018
  • 4 reacties
  • 248 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoiii,
Ik ben 15 en ik heb nogsteeds geen schaamhaar. En ik zou het best graag willen want ik vind het best wel geil. Is dit raar? En wanneer kregen jullie schaamhaar?

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Nee hoor, dit is niet raar. Iedereen is anders geprogrammeerd, ook op dit vlak. De ene krijgt eenmaal veel eerder schaamhaar dan de ander. Heb je al wel okselhaar, of is dit ook nog ver te zoeken? Niet dat dit invloed heeft op de groei van je schaamhaar, maar gewoon benieuwd.
Het begon bij mij op 13 jarige leeftijd te komen. Pas daarna kreeg ik okselhaar.

Ik zou zeggen wees blij dat je nog geen schaamhaar hebt. Nu hoef je ook nog niks bij te werken/te scheren. Het zit uiteindelijk alleen maar in de weg, behalve als je het geil vindt natuurlijk. Maar als je het eenmaal hebt, zul je er wel snel op uitgekeken zijn.
Nee ik heb dus ook nog geen okselhaar dus ik werd een beetje ongerust haha
Hi Jorian321,

Ben je wel al gegroeid (groeispurt) en heb je al sperma?

Het kan dat je zoals @Daan. zegt gewoon wat later in de puberteit komt.
Btw ik heb wel al schaamhaar, maar niet super veel en ik haal het sws weg, maar ik snap wel dat je het wilt, want dan komt de rest ook. Ik weet niet precies hoe oud ik was toen ik schaamhaar kreeg. Ik denk iets van 11 of 12 ofzo, want toen had ik ook sperma.

Okselhaar stelt bij mij ook niet veel voor. Ik heb eigenlijk alleen haar bovenop mijn hoofd haha. Eigenlijk vind ik dat ook wel genoeg.
Ik vind jongens met weinig haar wel mooi, ik houd niet zo van haar op andere plekken dan bovenop je hoofd.

Groetjes,
M&M's
Jorian321,

Je hoeft je er echt niet zorgen over te maken, en ook niet ongerust worden!
Ik snap dat je het zou willen, maar in dit geval is geduld een schone zaak.

De ene persoon krijgt het al op zijn 11de terwijl de andere het pas op zijn 17de krijgt, nergens druk om maken dus!
Aan de andere kant zou je eigenlijk ook wel blij kunnen zijn, voor nu bespaard het je nog scheerwerk 🙂

Natuurlijk is het niet raar dat je schaamhaar geil vind, waarom zo het überhaupt raar moeten zijn?!
Iedereen heeft wel iets waar hij/zij op geilt, het is dus gewoon volkomen normaal om schaamhaar geil te vinden.

Met vriendelijke groeten,
Helpende-Engel

Reageer