Vraag

samen rukken

  • 24 May 2021
  • 3 reacties
  • 773 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben homo, maar toen ik nog in de kast zat heb ik wel een samen met een vriend lopen rukken natuurlijk vond ik dat supergeil maar nu ze weten dat ik homo ben denk ik steeds dat ze denken dat ik er “meer achter zoek” ofzo  en dat ze het dan ineens raar gaan vinden om met een homo te rukken.

daarom durf ik het ook nooit meer te vragen en begin ik er ook niet meer over enzo, mijn vraag is wat zouden jullie denken in zo’n situatie?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Tja lastig. Je zou natuurlijk gwn kinnen uitleggen hoe jij t bedoelt enzo. Maar uiteindelijk kan je denk niet heel erg hun mening of wil beïnvloeden. Dus ja je kan t gwn vragen en t ergste wat kan gebeuren is dat ze nee zeggen, nou dan niet.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Samuel007, 

 

Nou kijk als jij niet verliefd bent op één van jouw vrienden, kan jij hen gewoon vertellen dat jij alleen samen met hen wilt masturberen en er niet 'meer achter zoekt’, want het lijkt mij zonde om hiermee te stoppen, alleen omdat zij denken dat jij hen leuk vindt. Maar jij bent dus al uit de kast gekomen voor hen? Zelf masturbeer ik ook wel eens met mijn vrienden, ook als zij homoseksueel zijn en ik vind het niet erg, zelf ben ik dus niet homoseksueel, dus ik heb geen eigen ervaringen hiermee, maar als zij het niet meer willen, kan jij hen natuurlijk niet dwingen, misschien kan jij iemand anders vinden die het niets uit maakt dat jij homoseksueel bent? Veel succes!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

heyhoi Samuel,

Idd zoals hierboven al beschreven zou ik er gewoon over praten met je vrienden. En wat ik denk in deze situatie: “Ze rukten niet voor niets met jou samen.” En daarnaast zou het geen verschil moeten maken voor hen als je het duidelijk uitlegt” :smile:

 

Greetzzz

Hugo

Reageer