Skip to main content

samen plassen

• February 21, 2026
  • 10 reacties
  • 871 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Her lijkt mij best wel geil om samen te plassen. Iemand al ervaringen hiermee?

10 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 21, 2026

Ik plas alleen. Er bestaat iets genaamd privacy. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 21, 2026

Doen jongens dat niet vaak, bij  een urinoir?  Gezellig met de piemel in de hand staan kletsen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 21, 2026

@Diana  Ja veel mensen kunnen dat. Ik niet, ik kan nooit plassen met mensen dicht naast mij. Ik ben 1 van die kinderen die dan het hokje induikt en deur op slot 🤭 

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 21, 2026

@Anoniem 014 Nog niet gedaan maar lijkt inderdaad super geil en leuk. Ik heb net zoals ​@Diana vertelde ook al veel gehoord dat jongens dit doen, maar ik dus niet.

Groeten Anonyme Jongen

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 21, 2026

Geil lijkt het me niet echt. Plassen is voor mij noodzaak. Overigens was samen plassen en zelfs grote boodschap tot ver in de vorige eeuw nog doodnormaal. In de middeleeuwen in de burchten was het een sociale aangelegenheid. Zelfs in de fabrieken nog na het begin van de industriële revolutie werd er gezellig samen ontlast in grote, open ruimtes met een soort banken met gaten erin. Men maakte er geen probleem van, sterker nog het was bron van (het weinige) vermaak. Ik raad de film ' Daens' aan. Dat laat een prachtig en getrouw beeld zien van hoe onder andere dit destijds nog helemaal geen schaamte issue was. Ik zeg er wel meteen bij dat ik er zelf niet aan moet denken en ook niet houd van collectie plas sessies. Net als ​@Tover01  ben ik dan liever alleen en bovendien zit ik erbij, dat vind ik hygiënischer 😊

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 21, 2026

maakt mij niet uit of er iemand bij is als ik plas het moet er toch uit en iedereen moet wel plassen en zoals vaker gezegd de 1 heeft een piemel en de ander niet en we weten hoe het 1 en ander eruit ziet.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 21, 2026

@Tartan16 nee geil was inderdaad niet het goede woord, ik bedoel meer leuk voor een keer. Dankje voor je reactie wel.

@Diana ja soms, maar ik houd meestal wel beetje afstand van m'n vrienden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 28, 2026

ohw nee, kan ik echt niet. heb soort van plasangst ofzo. altijd in een hokje, als ik echt nodig moet dan moet het maar. verschrikkelijk die un=riniors zonder schotten. dan zeik ik nog liever in me broek

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

Ik vind het wel oke om samen te plassen hoor. Ik ga regelmatig samen met een vriend in het hokje tegelijkertijd plassen of bij mij of hem thuis ook. 

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 11, 2026

Ik plas ook als de nood hoog is naast iemand, het gaat om plassen en niet om geil te worden. Bij de scouting ga je sowiso ooit wel naast iemand staan plassen (en als het zelfgemaakte hudo’s zijn ook zelfs sch**ten)  Ik vind het zeker niet geil en “leuk” kan ik het ook niet noemen