samen met zusje in bad

  • 7 July 2014
  • 72 reacties
  • 107786 Bekeken


Toon eerste bericht

72 reacties

nee Indd ik ook niet.
Hey,
Ik heb gier al eerder op gereageerd.
zoals wel meer reageerden: ik vind dit ook niet normaal en zou het zelf nooit doen.
Maar ik denk wel dat dit voor een groot deel te maken heeft met hoe je bent opgegroeid.
ik ben christelijk opgevoed dus ik vind het sowieso niet normaal dat zoveel tieners seks hebben.
maar ik snap ook dat als je een andere opvoeding en jeugd heb gehad dat je daar anders tegen aan kijkt.
kus
geen incest doen man
Ik zou wel oppassen want als je een baby krijgt is het hoogstwaarschijnlijk een gehandicapte baby, Dat werkt nou eenmaal zo als je het met iemand van je eigen familie doet komt het gewoon niet goed, verder lijkt het me redelijk normaal.
Lekker ik ga soms met m'n stiefbroer naar bed enzo. En aan het tafel zitten we aan elkaar te prutsen. En beft hij mij soms.... Enzo ik doe ook dingen bij hem. Ik vind het opzich niet erg met je zus. Ben je op haar verliefd.
Zelf schrik ik hier beet heel erg van. Het is namelijk je zusje je eigen bloed verband als jet fout loopt is ze dalijk zwanger van der eigen broer. Zelf zal ik dit niet doenm ik schrik hier echt heel van. Heb er geen worden voor.
misschien een goed idee om er eerst eens met je zusje over te praten? 
das wel awkward.. maar misschien wel even goed want dan kunnen jullie je grenzen vast stellen..
veel meisjes laten zich vaak mee slepen en doen dan toch dingen die ze niet willen, dat is juist slecht voor de familie band. 

en ben je echt in haar gegaan? dat zou ik bewaren voor een echte liefde!
Reputatie 2
Badge +17
Dit is niet normaal nee, maar gewoon een overtreding? Incest mag toch niet? Ik doe dit niet, dat vind ik gewoon te ranzig. 
hoe oud ben je?
hoe oud is je zusje
Dit is al een keer eerder gepost? Lijt me dus niet zo echt
ik vind dit niet raar, ik heb namelijk ook wel eens seks met mijn broertje.
we rijen dan tegen elkaar op en hebben al gepijpt, kontlikken en anaal gedaan.
dit vinden we echt super geil en we komen veel lekkerder klaar dan gewoon trekken.

Deze reactie is aangepast door de Kindertelefoon. Een deel was in strijd met forumregel 9.
Het samen douchen of naar bad gaan hoeft niet perse verkeert te zijn. Nudistische kinderen zijn echt niet omdat ze vaak naakt samen zijn op hol geslagen neukertjes ofzo. Opzicht denk ik dat als je samen opgroeit en samen doucht het lichaam van een ander en je eigen lichaam minder een taboe vind en het ook normaal gaat vinden. Het kan ook net zorgen dat het kind in kwestie minder behoefte zal ontwikkelen om iemand van het ander geslacht of zelfde geslacht naakt te gaan zien in de pubertijd waardoor ze ook minder snel onenightstands zullen gaan bedrijven.
Greetzzz CR1999

Maar ja klopt deze ouders zullen hier achter moeten komen en er op moeten letten dat het niet vaker gebeurd
Samen in bad als broer en zus: oké
Ook als je 15 bent : ehhh
En dan nog seks terwijl dat verboden is : doe maar niet meer.
Ik vind persoonlijk dat je wel met je zusje in bad kan gaan. Ik ga ook wel eens met m'n broertje in bad. Seks hebben met jouw zusje is echt wel iets wat niet kan. (En tevens ook strafbaar (ligt er wel aan of je zusje jonger is dan jou)). Als je 15 bent, dan kan je beter een vriendin (of vriend als je homo bent, wat niks uit maakt) zoeken. Natuurlijk moet je dan niet gelijk dit zeggen: Hoi ik ben ..., 15 jaar en ik wil heel erg graag seks met je.
Maak eerst een band.

Groeten van LeeFKo.
Ik ga zelf ook met mijn zus(je) in,ondertussen zijn wij 16, wij masturberen elkaar best vaak, we zijn 1x net als jullie te ver gegwan, maar nooit meer...
Sterkte man
@Rilaboy
Waarom wens je ze sterkte me iets wat illegaal is in elke vorm.
Sure @Lines ,
Vrijwillig en veilig maakt zelfs incest een pretje....
In welke vorm je incest pleegt je moet het niet doen.
Met je zusje in BAD poeh
Gwn door gaan
Ik heb ook best vaak seks met mijn zus van 16
Interresant experiment, zou je een 3ling krijgen door 2ling te laten kruisen?
Ik ben zelf 12 en mn broer is bijna 14 en wij doen ook wel eens dingen bij elkaar, het gaat om het lekkere gevoel, daar is toch niks verkeerd mee.
dit is insect... het zou wel lekker zijn maar tegen de wet.
zoek gewoon een vriendin want dit klinkt wel erg hopeloos

Reageer