Skip to main content

Samen met vriend, maar Hetero?

• January 8, 2026
  • 1 reactie
  • 396 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi! 
Ik heb een tijd terug afgetrokken met een vriend, ik heb daarna gezegd dat ik dat niet meer wou doen omdat ik bang was dat onze vriendschap zou verslechteren. Wij zijn 15/16 en allebei hetero. Ik weet dat hij hier erg geil van word en misschien zelfs wel zou neuken, ik ben wat voorzichtiger en wil wel het een en ander proberen zegmaar.

Ik wil het bovenstaande spel wel graag doen alleen dan met de aftrekrondes. Dit kan ik wel regelen hij gaat toch wel akkoord.
Maar is dit normaal dat ik als Hetero zijnde toch wel wat wil doen met me beste maat, ik ben echt niet gay namelijk?

En weet iemand hoe ik dit kan doen zonder dat onze vriendschap verslechterd en dat onze vriendschap alleen gaat draaien om seks?

Alvast bedankt!!

1 reactie

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi daar, 

In de puberteit wil je een hele hoop dingen, en sommige dingen zijn ook goed om te proberen. Volgens mij hebben jullie al iets intiem gedaan, dus dan is het spel wat je voorsteld niet heel gek. Je hoeft niet perse op je vriend te vallen om met hem af te trekken, dus je bent niet perse homo/gay. Als je goed afspreekt hoe ver je wilt gaan (van te voren), verslechterd dat je vriendschap als het goed is niet. 

Veel liefs