Vraag

samen masturberen

  • 2 February 2020
  • 3 reacties
  • 3130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een meisje van 15 jaar en ook ik masturbeer natuurlijk. Nu lijkt het mij best wel leuk en geil om dit samen met iemand te doen, en het liefst ook met een vrouw. Ik zou graag willen mastuberen samen met mijn moeder, zusje of vriendin. Nou lijkt het mij super raar om dat te vragen maar ze zijn allemaal heel open over seks. Ik zou het eigenlijk alleen met mn beste vriendin doen (deert lijkt mij ook super gaaf maar gaat denk ik te ver) Hoe pak ik dit aan? Hebben jullie dit wel is met je vriendin gedaan? Let me know, ik weet dat zij het ook wel zou willen maar we zeggen het alle twee niet, bang voor vriendschap verlies? En hoe pak ik dat met mijn moeder of zusje aan of zeg je nooo. (sweet alabama, nee maar samen klaarkomen lijkt me gwn chill)

okie let me know tyy

x


3 reacties

Men gebruikt binnen deze landgrenzen gewoon Urk voor alle incest-grappen, maar goed….

Ik raad het jou dus niet aan om dit met je familie te doen (zie voormalig eiland in het Ijselmeer).
Probeer het dus juist met die vriendin.
Als jullie zo open zijn over seks, valt dit dan niet te bespreken?
Ik neem toch aan dat het niet onmogelijk is om jouw wensen met haar te bespreken.
Zorg dat je gewoon een comfortable en privé omgeving hebt, waarin je het kunt bespreken.
Natuurlijk moet je het iets subtieler brengen dan “Jij, ik, vingeren”, maar dat zal jou zeker lukken.

Ik zou het niet met mijn moeder doen . Maar zusje of vriendin kan wel vind ik. Wil je dan elkaar vingeren of gewoon ieder zichzelf? 

Reputatie 1
Badge

Hey Chantal20, ik had dit probleem een tijd geleden ook. Ik heb een keer toen ik samen met mijn moeder was verteld dat k wel eens had gehoord over masturberen/vingeren maar dat ik niet wist hoe het werkte en of ze misschien samen wilde masturberen. Bij mij reageerde ze heel chill en hebben we het uiteindelijk ook gedaan (niet bij elkaar gewoon voor onszelf). Dit is hoe ik het heb aangepakt maar misschien werkt het bij jou niet, probeer het zou ik zeggen.

Xx Lotte

Reageer