Skip to main content
Vraag

samen aftrekken met een vriend, hoe vragen

• August 31, 2026
  • 0 reacties
  • 53 Bekeken

Hoi ik heb een vriend en ik geloof dat hij samen met mijn iets wilt doen want hij raakt de hele tijd mijn ballen en penis aan en praat over dat soort dingen en we zijn niet vies van elkaar we kennen elkaar ook al bijna 8 jaar dus we zijn goede vrienden

we waren dus samen zwemmen en toen was er een familie hokje open en de rest van de hokjes waren vol maar dat maakten niet uit want we hadden het wel vaker gedaan maar nu deed hij ineens heel raar ik heb zijn penis al vaker gezien en hij de mijne zelf toen die van mij stijf was (ik had perongeluk toen we een x in dat kleed hokje waren mijn penis raar aangeraakt en toen sprong hij omhoog)

maar dus hij deed raar want hij wou zijn penis niet laten zien niet heel gek nog

maar toen deed ik zoals normaal me zwembroek uit en hij bleef maar naar mijn penis staren en toen groeiden die uit het niks ik vond het stiekem wel geil maar ja ik heb er ook wel is vaker over gedacht om dat te doen samen ik doe het zelf al wel ik denk hij ook maar weet het niet zeker

iemand tips over hoe ik het het makkelijkst kan vragen of die samen wilt doen?