Skip to main content
Vraag

Samen aftrekken, doen of niet?

• October 6, 2025
  • 10 reacties
  • 800 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zit met een dilemma. Een oude kennis van mij, van de basisschool, is homo. Drie jaar terug heeft hij dat ook aangegeven van mij en hij vind mij leuk. Ik heb hem afgewezen en hij weet dat het niet wederzijds is. Laatst appe hij mij met de vraag of hij mij mag pijpen en fwb wil zijn. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Ik wil best graag iets met een andere jongen doen, al ben ik hetero, gewoon om te proberen, maar ik weet niet of dit de juiste keus is. Iemand tips?

10 reacties

• October 6, 2025

@Pietertje2103 , jij moet dat helemaal zelf weten. Als je het ziet zitten om het te doen dan zou ik het doen als ik jou was. Zolang je maar niet dingen doet die je liever niet zou willen doen. Gewoon van genieten.

Forum|alt.badge.img+3

Is niet raar, in de puberteit probeer je nu eenmaal dingen. Als je je er goed bij voelt moet je het gewoon doen maar niet verder gaan dan je zelf wil 

• October 7, 2025

@Anoniemr45t455td inderdaad, wat je zegt is helemaal waar. Je kunt bijvoorbeeld wel samen rukken, maar bijvoorbeeld wel alleen ieder voor zich. Je doet dus wel samen, maar ook weer niet. Als je dus wel elkaar aftrekt, kan het misschien te spannend zijn of dat je het niet wilt. Ik vind het allebei fijn om te doen, maar het ligt aan je partner wat hij dan wil natuurlijk.

• October 7, 2025

@Pietertje2103  even los van dat hij homo is en jij hetero vind je hem leuk/aardig  e.d.  en wil je het met hem proberen dan zou ik het doen. Geef wel je grenzen aan. Bv dat je niet wil dat hij een vinger in je kont stopt of dat je niet in z’n mond klaar wilt komen geef dat wel duidelijk aan.

Hou je ons op de hoogte van wat je gaat doen en wat er gebeurt is

• October 7, 2025

See for yourself. Ik vind het best maar dit zou ik nooit doen. Goed over nadenken. Later ga je terug herinneren en je mega schamen.  Groetjes K.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 7, 2025

@nononsensgirl waarom zouden ze zich schamen?  Misschien wordt het zelfs een heel mooie herinnering aan een intiem moment.  Of meerdere intieme momenten, als het bevalt.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 7, 2025

Dankjulliewel allemaal

@Aubien ik vind m niet erg aardig ofzo. ​@nononsensgirl ik ben idd wel precies bang dat ik later spijt krijg of dat het fout gaat ofzo. Zoals ik al aangaf, ik wil best graag iets met een andere jongen doen, maar ik weet niet goed of hij dat nou moet zijn, zeker omdat hij mij wel leuk vind.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 9, 2025

Hallo allemaal,

Ik heb het toch gedaan. Het voelde eigenlijk helemaal niet zo fijn als mensen zeggen. Ik weet niet of ik spijt heb of niet en wat ik voel.

Forum|alt.badge.img+4

Je moet het zelf weten, maar ik zou het wel doen. Ik ben nog nooit gepijpt, maar het lijkt me alleen maar lekker als er iemand aan je lul aan het zuigen is.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 10, 2025

Wat vond je er niet fijn aan? Wat heb je allemaal gedaan en hoe is het verlopen? Hoe heb je het idee voorgesteld?