Samen aftrekken

  • 17 June 2018
  • 64 reacties
  • 28141 Bekeken


Toon eerste bericht

64 reacties

Heey Jari. Om meer sperma te krijgen moet je even trekken en stoppen als je begint te voelen dat het komt. Dan na 5 min (piemel wel stijf houden) weer doen. Dat 3x en je piemel is net een revolver (bij mij wel) succes!
En heb je al meer verhalen?
@roydoy (nog) niet, we willen alleen binnenkort weer eens afspreken, en gaan zwemmen..

we zijn van plan om ook 2 meiden (iig 1) mee te nemen waar we ook een goede band mee hebben...
dat kan dus ook leuke situaties opleveren 👅👅...

dus ik houd jullie op de hoogde!!

groetjes
iemandvan13
is er al meer gebeurd? of zijn julli nog steeds aan het plannen?
@roydoy (nog) niet, we willen alleen binnenkort weer eens afspreken, en gaan zwemmen..

we zijn van plan om ook 2 meiden (iig 1) mee te nemen waar we ook een goede band mee hebben...
dat kan dus ook leuke situaties opleveren 👅👅...

dus ik houd jullie op de hoogde!!

groetjes
iemandvan13


Ik hoop dat t gezellig word!!! en we nog wat horen 😛 we kunnen je altijd helpen!



Vr GR
EenRandomGayGuy
Mijn nieuwe status!
We hebben (gewoon) weer eens afgesproken!
Het was gezellig, en die ene jongen heeft dus een vriendin!

het leukste is...
ik heb sinds kort ook een meisje!
ben benieuwd wat dat gaat brengen!
Nou we horen graag wat je allemaal hebt gedaan. 😏 we horen het van zelf wel
Dank je m&m...
Komt dat dan niet een beetje raar over?
Waar ik ook wel mee zit is dat hij wel 3 jaar ouder is. En dat we elkaar elke week minstens 2 keer zien... Dus ik ben bang dat we dan elkaar niet normaal kunnen aankijken...

Als je er zelf niet raar over doet, wordt het ook niet lastig
is er al meer gebeurt?
Om eerlijk te zijn niet...
Badge
Dat lijkt mij ook geweldig, ik wil binnekort ook met iemand (13) rukken. Lijkt me echt supergeil iemand tips??
Dat lijkt mij ook geweldig, ik wil binnekort ook met iemand (13) rukken. Lijkt me echt supergeil iemand tips??
Ik ben geintreseed ben zelf een jongen van 14 maar omdat we geen persoonlijke gegevens kunnen uitdelen kan dat niet 😅

Ik ben nu ook aan het chatten met iemand en hij komt eens langs, we gaan elkaar aftrekken en pijpen, ik heb zijn piemel al eens gezien en die is super mooi, ik heb er zijn in.

we gaan ook helemaal naakt zodat we van elkaar kunnen genieten🤤

ik ben gwn hetero maar ik zie er naar uit

Tekst aangepast door De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Groetjes,
Griselle 
De Kindertelefoon

Reageer