Samen aftrekken

  • 13 February 2017
  • 5 reacties
  • 1002 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb van vrienden horen zeggen dat ze samen aftrekken?!! Ik zou dat ook wel eens willen proberen maar durf niet over zo'n onderwerp te beginnen en nu weet ik niet of ze dat wel al samen hebben gedaan of ni?!?! Is dat leuk?? En doen sommige van jullie da?? Geef me alle details en hoe kan ik daar een gesprek over starten?? Als jullie het al hebben gedaan ( groepje van minimum 3 personen) Hoe dat jullie zijn begonnen?? Dus vroegen jullie dat aan elkaar of hoe gebeurde het????

5 reacties

Ik zit ook met dit probleem, ik wil het wel graag, alleen weet niet of er iemand is in mijn kring die dat wil.
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

En hoe los jij dat op?? En als ik daar over begin te praten krijg ik een stijve!
Ik heb het wel eens gedaan met zn 3e. wel kort, niet al te lang. we spraken zeg maar gewoon af. ik heb een vriendje, en wij gingen gewoon klef doen op bed, terwijl de vriend van mijn vriendje op het bed zat. ik zei: 'kom dan!'
Toen kwam hij super sexy naar ons toe kruipen, en gingen we gwn verder met zn drieen. nou ja... eigenlijk omstebeurt met mij. oftewel, het gaat vanzelf.
Well, ik heb t zelf ook wel eens gedaan, maar ik zou zeggen: als je vrienden zeggen dat ze dat doen, vraag ze dan gewoon of ze dat ook met jou willen? XD
Ik zit ook met dit probleem, ik wil het wel graag, alleen weet niet of er iemand is in mijn kring die dat wil.

Ik ook, ik kan niet echt iemand vinden die dat ook wil ofz

Reageer