Skip to main content
Vraag

samen aftrekken

• January 5, 2026
  • 4 reacties
  • 863 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ging dus een keer met een vriend van mij afspreken en we spraken al vaker af en dan gingen we onzelf lekker aftrekken en samen klaarkomen wat echt een super geile ervaring was en toen vroeg ik hem wil je mijn lul is vasthouden en toen hielt die mijn lul vast en toen begon die vriend mij af te trekken wat echt super lekker was en hij heeft me ook laten klaarkomen zou dat graag nog eens met hem willen doen

4 reacties

Preitje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 6, 2026

Wat is dan nu je vraag? Want die heb je niet gesteld? En anders kan je het denk ik heel makkelijk vragen omdat jullie het al een keer eerder hebben gedaan, Je moet doorgaan totdat een van jullie niet meer wilt.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 6, 2026

Wil hem zeg maar graag pijpen enzo maar weet niet hoe ik het moet zeggen 

• January 7, 2026

@User382892  hem nog een keer vragen moet dus niet zo moeilijk zijn. En als jullie bezig zijn zitten jullie in een ‘geile stemming’. Ik zou dan gewoon een moment uitkiezen om met je mond richting zijn piemel te gaan, en als hij het niet wil zal hij het wel zeggen tegen je

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 7, 2026

@User382892  hem nog een keer vragen moet dus niet zo moeilijk zijn. En als jullie bezig zijn zitten jullie in een ‘geile stemming’. Ik zou dan gewoon een moment uitkiezen om met je mond richting zijn piemel te gaan, en als hij het niet wil zal hij het wel zeggen tegen je

Dankjewel ga ik proberen hoop dat hij mij dan ook wil zuigen misschien kan ik wel over hem heen spuiten dan heb ik al een keer eerder gedaan bij hem en toen ging hij het er wel afhalen met water